Secțiune susținută de

Universitatea LinkedIn

Portal HR \ Opinia consultantului \ Universitatea LinkedIn

LinkedIn, cea mai cunoscută reţea socială de business la nivel internaţional, a atins la începutul acestui an pragul de 200 milioane de utilizatori. Rețeaua este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante instrumente folosite în mediul online care ajută atât în comunicarea şi devoltarea brandului personal sau brandului de angajator, cât şi în procesele de selectie şi recrutare de noi talente.

Ați descoperit cu siguranță deja cât de utilă poate să fie reţeaua când vreți să contactați anumite companii, să interacționați cu diferiţi oameni din aria de activitate în care lucrați sau să vă înscrieți în grupuri de interes pentru a fi la curent cu noutăţile dintr-un anumit domeniu profesional.

Cum procedezi, însă, atunci când ai un business nou şi nu ştii exact ce strategie de marketing să foloseşti pentru a fi vizibil în reţea şi, implicit, a avea succes? Care este modalitatea de abordare corectă? Cum să găseşti clienţi şi să ai o afacere profitabilă pe LinkedIn?

Dacă v-aţi pus recent aceste întrebări şi nu ştiţi exact cum să aveţi rezultate mai bune cu (ajutorul) LinkedIn, vă recomand să aflaţi mai multe informaţii de la Universitatea LinkedIn. S-ar putea ca strategiile şi tacticile învăţate aici să fie utile pentru a vă ajuta să aveţi un avantaj competitiv faţă de ceilalţi.

Universitatea LinkedIn este, de fapt, un program de training online care vă pune la dispoziţie tutoriale video, cursuri online, cărţi şi multe alte resurse utile pentru a învaţă cum să aveţi succes în această reţea profesională. Pentru a afla exact dacă acest program este ceea ce aveți nevoie sau nu, tot ce trebuie să faceţi este să vă înscrieţi la trei programe de training gratuite.

Cel care a înfiinţat universitatea este Josh Turner, un om de afaceri ce şi-a dezvoltat afacerea cu ajutorul reţelei iar din 2010 ajută şi alte persoane să-şi atingă obiectivele dorite cu ajutorul instrumentelor puse la dispoziție de LinkedIn. Începând cu anul 2011, acesta a pus bazele propriei companii numită LinkedSelling, companie ai cărei clienţi din America de Nord, Europa sau Australia apelează la serviciile sale pentru a avea o strategie de marketing puternică pe LinkedIn.

Universitatea nu se adresează numai oamenilor de afaceri, dar şi consultanţilor social media, persoanele din domeniul marketing-ului şi al vânzărilor sau oricui  vrea să aibă o prezenţă cât mai vizibilă pe LinkedIn.

Dacă v-am trezit interesul şi doriţi să aflaţi mai multe informaţii despre Universitatea LinkedIn, vă invit să descoperiți și să învățați mai multe aici.

Data articol: februarie 15, 2013

Îmi plac jocurile de cuvinte, sunt pasionată de HR, social media și tehnologie. Vorbesc moderat, însă prefer mai mult să ascult oamenii şi sunt foarte curioasă să descopăr permanent ceva nou. Creativă din fire, pot găsi destul de uşor soluții diferitelor probleme cărora le văd şi partea pozitivă. Cred în oameni şi în puterea lor de a se dezvolta.

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam