CV-ul tău sub forma unui infografic
Se spune că o imagine face cât o mie de cuvinte. Oare un CV infografic face cât 5/10/20 de CV-uri tradiționale? 🙂 Ar fi greu de cuantificat, dar este clar că, având în vedere timpul limitat pe care un recrutor îl are la dispoziție pentru a parcurge aplicațiile pe care le primește, e esențial să îți pui problema cum te poți asigura că CV-ul tău este diferit (în sens pozitiv) de cele ale „competitorilor”.
În afară de faptul că un CV infografic are șanse mai mari să atragă atenția asupra ta, iată și alte motive pentru care merită să te gândești la o modalitate mai creativă de prezentare a experienței tale anterioare:
- Este mai ușor să evidențiezi (prin elemente grafice) aspectele care te recomandă pentru jobul la care aplici.
- Îți permite să îți manifești creativitatea și originalitatea mai mult decât un format tradițional de prezentare a informațiilor.
- Are șanse să vorbească mai autentic despre cine ești și ceea ce îți dorești de la viața profesională și, implicit, de la un angajator.
- Se poate dovedi util la evenimentele unde e esențial să îți crești șansele de angajare (târguri de joburi/de carieră etc.)
Atenție!
Sunt domenii (medical, legal etc.) pentru care recrutorii vor prefera întotdeauna un CV tradițional. Dacă nu ești sigur, e bine să trimiți CV-ul infografic împreună cu cel tradițional.
Cât despre formatul pe care să îl folosești, îți recomandăm o resursă unde vei găsi 17 template-uri diferite cu explicații detaliate ca să te ajute să decizi pe care să-l alegi: Infographic Resume Templates.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam