Hot Now

Rezumatul din profilul tău de pe LinkedIn

04 11 2011, Portal HR , 2 comentarii, 12.320 afisari

S-ar putea că deși folosești LinkedIn-ul să îl mai consideri încă doar o altă modalitate de a comunica informațiile din experiența ta, un fel de CV online care în plus te ajută și să ai o imagine de profesionist conectat. În realitate, lucrurile nu stau chiar așa. Profilul de LinkedIn e mult mai mult decât un CV (sau ar trebui să fie) și simplul fapt că ți-ai făcut un cont și ai introdus niște informații nu îți asigură beneficiile despre care vorbesc specialiștii în domeniu.

În urmă cu ceva vreme vorbeam despre modalități inspirate de a completa secțiunea de headline (titulatura poziționată imediat sub numele tău). Azi îți propunem să acordăm mai multă atenție zonei de „rezumat” (summary). Împreună cu titulatura, acesta este probabil zona care îți asigură cel mai mare impact atunci când vine vorba de imaginea și reputația ta de profesionist și asta pentru ca deși e ideal ca un potențial angajator să parcurgă tot profilul, este mult mai probabil că va face acest lucru dacă rezumatul îi va atrage atenția.

Iată și câteva sugestii despre formularea acestui rezumat:

1. Uită de citate plicticoase sau de cuvinte comune care deja și-au pierdut valoarea prin supra-utilizare. Caută să exprimi ceea ce te diferențiază, ceea ce te face să fii ceea ce ești (prin ceea ce ai făcut, dar nu numai). Gândește-te la o abilitate/un talent/o experiență deosebita sau măcar interesantă pentru genul de job pe care îl vizezi și caută o exprimare cât mai profesionistă.

2. Specialiști în branding spun că aceasta e zona în care mesajul trebuie să fie cât mai interesant posibil. Poți încerca sa fii amuzant(ă), dar doar dacă umorul e de bună calitate și justificat. Cum spuneam: evită locurile comune!

3. Încearcă să folosești cuvinte care atrag atenția (evident, în sens pozitiv). De exemplu: inspirație, vitalitate, inovație, acuratețe etc.

4. Descoperă care sunt cuvintele cheie cel mai des asociate cu joburile care te interesează, cu alte cuvinte, încearcă să faci un fel de SEO pentru profilul tău.

5. Scrie despre tine la persoana întâi.

Află mai multe despre cum se scrie un rezumat de impact citind tot articolul 5 Tips How to Write a Compelling Summary for Your LinkedIn Profile.

Comentarii (2)
  1. Mihaela, Gabriela spune:

    Buna ziua,
    Sunt interesata de cateva exemple in limba romana sau engleza este limba de baza?

    Nu este ironie dar in curand nu o sa mai vorbim corect gramatical limba tarii in care ne-am nascut si unii dintre noi traiesc.
    O zi placuta, va doresc

    Va multumesc frumos!

Adauga comentariu

Cele mai noi

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii

În cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020, experții și specialiștii Cisco au explorat modul în care tehnologia va ajuta la modelarea noii normalități pe care o trăim. Această criză a subliniat importanța de a avea tehnologii de infrastructură rezistente și scalabile la nivel global, pentru a […]

Detalii

Jumătate din populația școlară a României nu are acces la ceea ce are în mod obișnuit un copil la oraș: nu are posibilitatea unui program de școală prelungit, nu are acces la programe extrașcolare, are profesori care fac naveta între 2-3 școli, învață în școli neîncălzite și cu WC-ul în curte. Mai mult decât atât, […]

Detalii

Pandemia, la fel ca orice mare criză, este testul angajatorilor puternici, iar ultimele luni au forțat afacerile să iasă din zona lor de confort și să se adapteze pe toate planurile noii normalități. Comunicarea transparentă și clară a devenit rapid piatra de temelie a companiilor progresiste, care au înțeles că atât clienții, cât și potențialii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter