Hot Now

Studiu de caz: recrutare prin social media… cu rezultate

16 02 2011, Portal HR , Un comentariu, 7.122 afisari

Studiul de caz despre recrutarea prin retele sociale la UPS despre care am vorbit pe PortalHR se incheia cu concluzia de bun augur ca investitia in social media se justifica in clipa de fata cel putin din punctul de vedere al calitatii informatiilor pe care le ofera companiilor precum si ratei mare de succes la angajare. Minusul la momentul respectiv parea sa fie legat de volumul relativ mic de pozitii acoperite prin intermediul acestei noi strategii de recrutare.

Se pare insa ca lucrurile s-au schimbat de la ultima „masuratoare”, sau cel putin astea sunt vestile din articolul de pe ERE pe care vi-l recomandam azi.

Desi cei de la UPS s-au temut de o posibila perioada in care cresterea vizibilitatii prin social media sa scada, se pare ca lucrurile nu au stat asa. In 2010 au recrutat prin retele sociale pentru 955 de pozitii: 45 prin Twitter, 226 prin Facebook, 84 prin SMS, 600 prin aplicatiile primite pe paginile mobile de cariera ale companiei.

Si pentru ca a simtit nevoia sa masoare exact relevanta eforturilor de recrutare sociala, compania a ajuns la aceste cifre analizand stimulul final care a dus la trimiterea unei aplicatii. Din punctul acesta de vedere, se pare ca marele avantaj al utilizarii platformelor sociale a fost legat de posibilitatea de a comunica pozitii vacante prezentate pe site-ul de cariera, deci costuri mici cu publicitatea si trafic mare pe site.

Dar lucrurile nu se opresc aici. UPS are planuri de redesign ale site-ului de cariera pentru a-i creste ceea ce in limbajul de specialitate se numeste „uzabilitate”. Si asta pentru ca recrutarea sociala este in clipa de fata pentru ei mai mult decat un succes, este un avantaj competitiv.

Citeste tot articolul UPS Says It’s Now Delivering Hires, Not Just Fans and Followers pentru a vedea cum si de ce functioneaza recrutarea sociala.

Comentarii (1)
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Robert Katai, Simona Valentina , Oana Pirvu, Claudiu Ciobanu, Portal HR and others. Portal HR said: Studiu de caz: recrutare prin social media… cu rezultate http://portalhr.ro/?p=1376 […]

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter