Topul celor mai bune branduri de angajator în 2015
Nu mai e o surpriză pentru nimeni că, în universul hiperconectat în care trăim, succesul organizațiilor depinde covârșitor de imaginea pe care o au în piață. În ceea ce privește efortul de recrutare, e puțin probabil ca o companie să poată funcționa pe termen lung fără un brand de angajator dezvoltat și susținut printr-o strategie coerentă, racordată la realitate.
Pe PortalHR am vorbit adesea despre branduri de angajatori, despre practici de replicat și despre impactul pe care acțiuni/atitudini aparent nesemnificative îl pot avea asupra succesului proceselor de recrutare și performanței angajaților pe termen lung.
Azi vă propunem să descărcați un whitepaper pe această temă oferit de cei de la Human Capital Institute. Raportul despre cele 100 de branduri de angajatori de top în 2015 promite să ne arate cum se poate măsura (concret) brandul de angajator al unei organizații, care este imaginea pe care acesta o proiectează pentru a atrage și angaja talentele de care are nevoie pentru a crește și a stimula inovația.
Documentul poate fi descărcat doar de către membri, dar înscrierea este gratuită și durează doar câteva minute (și merită, vă garantăm noi!).
Accesați azi raportul 2015’s Fortune 500 Top 100 Employment Brands.
Sursa imagine aici.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam