Secțiune susținută de

3 cărți de citit în primăvara asta

Portal HR \ HR Pedia \ 3 cărți de citit în primăvara asta

Atunci când căutați inspirație pentru dezvoltare personală, primul „drum” pe care vă recomandăm să îl faceți este pe site-ul editurii Publica. Noi întotdeauna găsim acolo cărțile perfecte pentru momentele de demotivare, pentru dilemele în carieră sau pentru experimentarea unor idei noi.

Pentru primăvara asta vă recomandăm 3 cărți apărute de curând:

„Originalii este o lectură fascinantă și revelatoare, care vă va ajuta nu doar să vă recunoașteți propriile daruri unice, dar și să găsiți puterea de a sfida știința convențională, pentru a le trezi la viață. Folosind studii surprinzătoare și povești fascinante, Adam Grant ne arată cum să susținem ideile noi, cum să spulberăm acele mituri persistente care ne țin pe loc și cum să ne schimbăm nu numai viața, ci și lumea în care trăim.”

Arianna Huffington, cofondator și redactor-șef al ziarului The Huffington Post și autoarea cărții Succesul redefinit

„O lectură obligatorie, de maximă urgență, o lucrare fundamentală care vă va surprinde cu fiecare pagină. Adam Grant ne-a reconfigurat așteptările legate de ceea ce înseamnă să fii creativ și ceea ce este necesar pentru a face o diferență. Dăruiți această carte cuiva la care țineți.”

Seth Godin, autorul cărții Triburi

„Alianța surprinde esența dezvoltării moderne de talente: încrederea și crearea de valoare reciprocă îi ajută atât pe angajator, cât și pe angajat să facă față competiției externe. Autorii creează cadrul necesar atât marilor companii, cât și firmelor abia înființate pentru a-și dezvolta mai eficient angajații, construind, în același timp, o echipă puternică.”

Jeffrey R. Immelt, Președinte și CEO, General Electric

„Angajații motivați reprezintă cheia succesului în fiecare domeniu de activitate. Alianța este o carte extraordinară ce prezintă exemple din lumea reală despre cum să ne asigurăm loialitatea și să le inspirăm creativitate unor echipe de succes pe termen lung.”

Kenneth I. Chenault, Președinte și CEO, American Express

„O poți lua pe o cale deja bătută și te poți numi antreprenor sau îți poți urma propriul drum și chiar poți fi antreprenor.

Când Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut în vedere dezvoltarea unei afaceri de proporții. Era un muzician independent de succes care voia doar să-și comercializeze online CD-ul. Pentru că nimeni nu l-a putut ajuta în acest sens, a pornit la drum de unul singur și a construit de la zero un magazin online.

Sivers și-a început afacerea în 1998 din dorința de a-și ajuta prietenii să-și vândă CD-urile. În 2000, și-a angajat primul om. Opt ani mai târziu, a vândut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari.

Sivers nu a avut nevoie de un plan de business. Nici tu nu ai. Nu trebuie să ai idei mărețe; de fapt, este chiar indicat să nu le ai. Începe cu puţin, ține la clienții tăi mai mult decât la tine însuţi și condu-ți afacerea ca și când nu ai avea nevoie de bani.

Dacă îţi doreşti un manifest autentic, un ghid la obiect și o lectură amuzantă asupra căreia să revii iar și iar, Orice îţi doreşti este cartea de care ai nevoie. Sper să îţi placă la fel de mult cât mi-a plăcut mie”

Tim Ferris, autorul cărții The 4-Hour Workweek

„Am parcurs această carte în vreo oră. Oau. Pe bune. Derek împărtășește cu cititorii unele dintre principiile (și „anti-principiile”) pe care le-a învățat și le-a aplicat cât timp a fost antreprenor din întâmplare și le spune cum să-și dezvolte afacerea fără să-și piardă sufletul.”

Todd Henry, autorul cărții Die Empty

Spor la citit! 🙂

Data articol: aprilie 21, 2016

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam