Hot Now

4 abilităţi esenţiale în 2013

30 01 2013, Portal HR , Comenteaza, 4.080 afisari

Cel mai probabil, 2013 va fi un an dificil cu multe provocări în domeniul HR-ului, cu decizii organizaţionale luate precaut, dar şi cu bugete (în continuare) limitate pentru recrutarea noilor angajaţi. Va fi un an în care atât cei angajaţi, cât şi cei aflaţi în căutarea unui nou loc de muncă sau altei oportunități profesionale, vor fi nevoiţi să dea dovadă de abilităţi şi rezultate foarte bune.

Experţii spun că patru abilităţi sunt esenţiale şi necesare în 2013 pentru a avea succes:

1. O comunicare clară – este şi va rămâne cea mai importantă abilitate a celor care vor să evolueze. Modalitatea precisă de expunere a punctului de vedere şi capacitatea de a face conexiuni prin intermediul comunicării vor fi absolut necesare și în 2013.

Dificultatea unor persoane de a ţine o prezentare sau chiar şi de a scrie corect poate avea o explicaţie (dar nu o scuză) în prezenţa tehnologiei în viaţa noastră. Comunicăm tot mai mult în mediul online, folosim semne în loc de cuvinte sau suntem tot mai grăbiţi şi nevoiţi să facem faţă mai multor sarcini.

2. Brand-ul personal – Indiferent că suntem sau nu conştienţi de el, fiecare dintre noi are posibilitatea să își definească un brand personal. Fiecare reacţie, gest, răspuns sau comportament avut în mediile offline şi online spune ceva despre noi, ca indivizi. Acesta este brandul, imaginea pe care o ai. Este indicat ca expunerea angajaţilor în mediile social media (Twitter, Facebook, LinkedIn sau blog) să fie una civilizată, deoarece din ce în ce mai mulți angajatori urmăresc comportamentele lor acolo.

3. Flexibilitatea – Capacitatea de a răspunde noilor cerinţe ale angajatorilor, de adaptare la schimbări permanente, de a ieşi din zona de confort, toate acestea ţin de abilitatea de a fi flexibil. Angajatorii vor căuta angajaţi deschişi la a învăţa lucruri noi, abilităţi sau instrumente noi.

4. Îmbunătăţirea productivităţii Este de preferat ca angajaţii să fie preocupaţi de noi metode de îmbunătăţire a productivităţii personale, mai spun experţii. În acest an, mulţi angajatori se vor axa pe performanţă, pe oameni creativi, cu iniţiativă, care înţeleg nevoile organizaţiei şi contribuie la dezvoltarea ei. Acest tip de comportament, dar şi o atitudine proactivă vor fi elemente de diferențiere între un angajat productiv şi un altul neproductiv.

Mai multe detalii despre importanța acestor abilități cheie în 2012 poți găsi citind tot articolul Must-Have Job Skills in 2013

Tu pe care dintre aceste abilități vrei să o îmbunătățești anul acesta?

Adauga comentariu

Cele mai noi

Trendurile în HR în 2021, discutate la conferința „Top Angajatori –Undelucram.ro” Unele dintre cele mai apreciate companii din România vin la conferința „Top Angajatori -Undelucram.ro” din 4 martie Microsoft, Orange, EY, JYSK, Libra Internet Bank, LIDL – speakeri Trendurile anului 2021 și soluțiile găsite în 2020 – principalele teme ale conferinței 2021- anul optimismului Ce […]

Detalii

În contextul în care pandemia a dus la schimbarea completă a modului în care lucrăm, interacționăm, specialiștii de HR și liderii organizațiilor sunt supuși unui constant proces de transformare și adaptare. Automatizarea, inteligența artificială, digitalizarea au ajuns să ocupe un rol cheie în viața noastră, aducând după sine schimbări ce trebuie făcute rapid, dar și […]

Detalii

Pe măsură ce companiile trec de la reacția la criză, la o etapă de reinventare, cei mai îndrăzneți și vizionari lideri – cei care folosesc tehnologia pentru a-și însuși schimbarea – vor defini viitorul, concluzionează raportul Accenture Technology Vision 2021. Studiul, realizat anual de Accenture (NYSE: ACN) și ajuns la a 21-a ediție, previzionează principalele […]

Detalii

Testarea epidemiologică și/sau vaccinarea angajaților ocupă primul loc în topul beneficiilor nou incluse în Codul Fiscal care vor fi acordate de către angajatorii din România, urmate de sumele acordate pentru telemuncă în limita a 400 lei și cele pentru educația timpurie a copiilor, potrivit sondajului HR Barometru realizat de PwC România. ”Interesul angajatorilor pentru fiecare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter