Hot Now

4 abilităţi esenţiale în 2013

30 01 2013, Portal HR , Comenteaza, 4.670 afisari

Cel mai probabil, 2013 va fi un an dificil cu multe provocări în domeniul HR-ului, cu decizii organizaţionale luate precaut, dar şi cu bugete (în continuare) limitate pentru recrutarea noilor angajaţi. Va fi un an în care atât cei angajaţi, cât şi cei aflaţi în căutarea unui nou loc de muncă sau altei oportunități profesionale, vor fi nevoiţi să dea dovadă de abilităţi şi rezultate foarte bune.

Experţii spun că patru abilităţi sunt esenţiale şi necesare în 2013 pentru a avea succes:

1. O comunicare clară – este şi va rămâne cea mai importantă abilitate a celor care vor să evolueze. Modalitatea precisă de expunere a punctului de vedere şi capacitatea de a face conexiuni prin intermediul comunicării vor fi absolut necesare și în 2013.

Dificultatea unor persoane de a ţine o prezentare sau chiar şi de a scrie corect poate avea o explicaţie (dar nu o scuză) în prezenţa tehnologiei în viaţa noastră. Comunicăm tot mai mult în mediul online, folosim semne în loc de cuvinte sau suntem tot mai grăbiţi şi nevoiţi să facem faţă mai multor sarcini.

2. Brand-ul personal – Indiferent că suntem sau nu conştienţi de el, fiecare dintre noi are posibilitatea să își definească un brand personal. Fiecare reacţie, gest, răspuns sau comportament avut în mediile offline şi online spune ceva despre noi, ca indivizi. Acesta este brandul, imaginea pe care o ai. Este indicat ca expunerea angajaţilor în mediile social media (Twitter, Facebook, LinkedIn sau blog) să fie una civilizată, deoarece din ce în ce mai mulți angajatori urmăresc comportamentele lor acolo.

3. Flexibilitatea – Capacitatea de a răspunde noilor cerinţe ale angajatorilor, de adaptare la schimbări permanente, de a ieşi din zona de confort, toate acestea ţin de abilitatea de a fi flexibil. Angajatorii vor căuta angajaţi deschişi la a învăţa lucruri noi, abilităţi sau instrumente noi.

4. Îmbunătăţirea productivităţii Este de preferat ca angajaţii să fie preocupaţi de noi metode de îmbunătăţire a productivităţii personale, mai spun experţii. În acest an, mulţi angajatori se vor axa pe performanţă, pe oameni creativi, cu iniţiativă, care înţeleg nevoile organizaţiei şi contribuie la dezvoltarea ei. Acest tip de comportament, dar şi o atitudine proactivă vor fi elemente de diferențiere între un angajat productiv şi un altul neproductiv.

Mai multe detalii despre importanța acestor abilități cheie în 2012 poți găsi citind tot articolul Must-Have Job Skills in 2013

Tu pe care dintre aceste abilități vrei să o îmbunătățești anul acesta?

Adauga comentariu

Cele mai noi

BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]

Detalii

SoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală  în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]

Detalii

Mullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]

Detalii

Dora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter