Secțiune susținută de

4 întrebări pentru recrutarea oamenilor de vânzări

Portal HR \ HR Pedia \ 4 întrebări pentru recrutarea oamenilor de vânzări

În meseria de recrutor, una dintre cele mai mari provocări este dată de dificultatea prezicerii peformanței celui care urmează să fie angajat. Sigur, puteți pune la punct un proces de evaluare relevant pentru poziția pentru care recrutați, puteți învăța să folosiți eficiente toate mijloacele de recrutare socială care să vă ajute să ajungeți la cele mai relevante profile de candidați având în vedere cerințele postului, dar mai devreme sau mai târziu vă loviți de „piatra de încercare” a interviului pe parcursul căruia trebuie să vă asigurați că puneți întrebările relevante și că primiți suficiente informații pentru a face o predicție de performanță cât mai apropiată de adevăr.

Dincolo de întrebările standard pe care le folosiți cu siguranță pentru orice tip de poziție vacantă, cum evaluați un candidat pentru o poziție cu responsabilități în vânzări? Cum vă dați seama dacă are combinația bună de competențe, inteligență emoțională, experiență, motivație și valori?

Articolul de pe Recruiter.com pe care vi-l recomandăm azi oferă 4 sugestii de astfel de întrebări despre care, deși nu ni se par ieșite din comun, putem spune că merită încercate pentru că par să scoată la iveală câteva informații mai puțin vehiculate pe parcursul proceselor de evaluare.

Astfel, dacă trebuie să evaluați candidați pentru o poziție cu responsabilități în vânzări, nu uitați să îi întrebați:

1. Cum își petrec timpul în avion.

2. Cum se auto-evaluează din punctul de vedere al competitivității ( pe o scală de la 1 la 10)

3. Cum au rezolvat o problemă de comunicare (aici vă puteți baza pe situații concrete pe care ar trebui să le rezolve persoana care urmează să ocupe poziția vacantă)

4. Care este părerea greșită pe care oamenii o au despre el/ea.

Dacă vreți să înțelegeți și cum să interpretați răspunsurile pe care le veți primi, parcurgeți tot articolul de pe Recruiter.com: 4 Interview Questions to Identify Top Performing Salespeople.

Data articol: iulie 21, 2014

Fondată în 2010, Career Advisor este o companie locală de resurse umane, având 3 linii de business: Servicii de Executive Search, Consultanța de Resurse Umane și E-Recruitment. Am dezvoltat în paralel și primul portal local de resurse umane, PortalHR.ro și divese instrumente utile candidaților, cum ar fi CVAdvisor.

Serviciile pe care le oferim se bazează pe expertiza echipei Career Advisor: 7 consultanți cu experiența între 12 – 20 de ani în resurse umane, în companii locale și multinaționale. Consultanții Career Advisor sunt licențiați în Hogan Assessment, Human Synergistics, Thomas International. Sectoarele pentru care lucram: Bunuri de Larg Consum, Servicii Financiare, Tehnologie & Telecomunicații, Farma, Servicii Medicale, Industrie si Servicii Financiare.

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam