Atunci când vorbim despre brand personal, ne gândim mai degrabă la modul în care este percepută imaginea noastră în comunitatea de profesioniști și la modalitățile prin care ne putem „comunica” mai bine în comunitățile relevante pentru cariera noastră. Tendința este de a vedea lucrurile în ansamblu și asta nu e neapărat rău, dacă nu am risca să trecem cu vederea impactul pe care îl avem la locul de muncă și modul concret în care acesta poate afecta direct și pe termen lung brandul personal.
Nu trebuie să subestimăm niciodată puterea zvonurilor iar locul în care ne petrecem mai mult de 8 ore pe zi și persoanele cu care interacționăm în mod frecvent sunt punctele critice de care depinde într-o măsură foarte mare reputația noastră ca profesioniști. Astfel, printre primele preocupări legate de construirea unui brand personal de succes ar trebui să fie grija pentru modul în care suntem percepuți la locul de muncă, ce se spune despre noi când nu suntem prezenți, care sunt aspectele pentru care suntem lăudați, care sunt „defectele” pentru care suntem criticați și cât de des se întâmplă asta.
Articolul de pe Careerealism pe care vi-l recomandăm azi ne ajută în efortul de construire a brandului personal cu 5 idei pentru consolidarea acestuia la locul de muncă. Astfel, pentru a ne asigura o reputație sănătoasă (printre altele), trebuie să avem în vedere următoarele aspecte:
1. Cum comunicăm în ce constă valoarea noastră ca profesioniști.
2. Cum și cui cerem feedback.
3. Cum ne asigurăm că suntem consecvenți în abordarea problemelor și responsabilităților zilnice.
4. Cum utilizăm social media pentru consolidarea brandului personal.
5. Cum ne promovăm brandul direct.
Pentru a afla mai multe informații despre brandul personal, vă recomandăm lectura detaliată a articolului 5 Tips For Building Your Personal Brand In The Workplace.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii