Hot Now

5 idei pentru brandul personal

24 03 2015, Career Advisor , Comenteaza, 2.578 afisari

Atunci când vorbim despre brand personal, ne gândim mai degrabă la modul în care este percepută imaginea noastră în comunitatea de profesioniști și la modalitățile prin care ne putem „comunica” mai bine în comunitățile relevante pentru cariera noastră. Tendința este de a vedea lucrurile în ansamblu și asta nu e neapărat rău, dacă nu am risca să trecem cu vederea impactul pe care îl avem la locul de muncă și modul concret în care acesta poate afecta direct și pe termen lung brandul personal.

Nu trebuie să subestimăm niciodată puterea zvonurilor iar locul în care ne petrecem mai mult de 8 ore pe zi și persoanele cu care interacționăm în mod frecvent sunt punctele critice de care depinde într-o măsură foarte mare reputația noastră ca profesioniști. Astfel, printre primele preocupări legate de construirea unui brand personal de succes ar trebui să fie grija pentru modul în care suntem percepuți la locul de muncă, ce se spune despre noi când nu suntem prezenți, care sunt aspectele pentru care suntem lăudați, care sunt „defectele” pentru care suntem criticați și cât de des se întâmplă asta.

Articolul de pe Careerealism pe care vi-l recomandăm azi ne ajută în efortul de construire a brandului personal cu 5 idei pentru consolidarea acestuia la locul de muncă. Astfel, pentru a ne asigura o reputație sănătoasă (printre altele), trebuie să avem în vedere următoarele aspecte:

1. Cum comunicăm în ce constă valoarea noastră ca profesioniști.

2. Cum și cui cerem feedback.

3. Cum ne asigurăm că suntem consecvenți în abordarea problemelor și responsabilităților zilnice.

4. Cum utilizăm social media pentru consolidarea brandului personal.

5. Cum ne promovăm brandul direct.

Pentru a afla mai multe informații despre brandul personal, vă recomandăm lectura detaliată a articolului 5 Tips For Building Your Personal Brand In The Workplace.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Printre problemele ridicate în ultima vreme printre angajați și contabili a fost chestiunea diminuării numărului de zile de concediu de odihnă la care are dreptul un salariat, în contextul în care a stat o perioadă de timp în șomaj tehnic – în unele sectoare de activitate, unde sunt încă restricții, sunt salariați care încă se […]

Detalii

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii

În cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020, experții și specialiștii Cisco au explorat modul în care tehnologia va ajuta la modelarea noii normalități pe care o trăim. Această criză a subliniat importanța de a avea tehnologii de infrastructură rezistente și scalabile la nivel global, pentru a […]

Detalii

Jumătate din populația școlară a României nu are acces la ceea ce are în mod obișnuit un copil la oraș: nu are posibilitatea unui program de școală prelungit, nu are acces la programe extrașcolare, are profesori care fac naveta între 2-3 școli, învață în școli neîncălzite și cu WC-ul în curte. Mai mult decât atât, […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter