Hot Now

8 greșeli frecvente pe care trebuie să le eviți în recrutare (ghid LinkedIn)

26 09 2017, Career Advisor , Comenteaza, 2.208 afisari

Chiar și recrutorii la început de drum știu că deciziile de angajare proaste costă bani. Studii din afară au demonstrat faptul că angajarea unui profesionist care nu performează poate să „coste” organizația până la 30% din salariul anual al acestuia, iar procentul crește pe măsură ce jobul despre care vorbim este poziționat mai sus din punct de vedere ierarhic.

Ar trebui să fie, așadar, evident pentru toată lumea că angajarea unui manager nepotrivit va avea un impact direct asupra rezultatelor organizației, dar și asupra productivității și moralului echipei pe care o coordonează. De unde și presiunea foarte mare care se pune pe recrutori (interni sau externi) de a găsi exact persoana potrivită.

Dar cum știi care candidat este cel mai potrivit pentru job, echipă și business? Ghidul LinkedIn pe care ți-l recomandăm azi vorbește despre cele mai frecvente 8 greșeli pe care le fac recrutorii (și cum să le eviți) în căutarea angajatului perfect.

Adauga comentariu

Cele mai noi

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii

Colorful.hr și BusinessMark lansează „Colorful.hr Annual Meetup”, eveniment ce va avea loc în principalele orașe ale României și în cadrul căruia se va discuta despre cele mai importante subiecte cu impact în salarizare. Seminariile vizează HR Managers & HR Directors, Payroll Managers, Manageri recrutare, Compensation & Benefits Managers, HR Specialists, Legal Managers, Directori Generali, Manageri […]

Detalii

Creativitatea, persuasiunea, colaborarea, adaptabilitatea și inteligența emoțională sunt cele mai căutate competențe soft în rândul noilor angajați, conform datelor furnizate de compania LinkedIN pentru anul 2020. Deși competențele soft sunt recunoscute la nivel internațional ca fiind esențiale pentru a evolua în câmpul muncii, peste 480 milioane de tineri nu își dezvoltă aceste competențe în viața […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter