Ce vor candidații să audă despre compania ta
Faptul că ai reușit să atragi candidați interesanți în procesele de recrutare pe care le derulezi pentru organizația în sau pentru care lucrezi, nu îți garantează în niciun fel că îi vei putea păstra interesați și motivați pe tot parcursul discuțiilor.
Ceea ce este cunoscut prin sintagma „experiența candidatului” depinde, evident, nu doar de omul de la HR ci de toate persoanele și mesajele despre organizație cu care candidatul interacționează (și nu neapărat în timpul recrutărilor efective), un motiv în plus pentru a identifica din vreme cele mai importante informații despre cultura organizațională pe care profesioniștii care aplică la joburile vacante ar trebui și ar vrea să le cunoască.
Webcastul HCI pe care vi-l recomandăm pentru data de 11 februarie ne provoacă să ne gândim cum am prezenta organizația pentru care recrutăm dacă am avea la dispoziție doar 60 de secunde. 60 de secunde pentru a-l convinge pe cel din fața noastră că angajații vin cu plăcere la muncă și că nu va regreta decizia de a accepta o ofertă de job.
J.T. O’Donnell, fondator & CEO al CAREEREALISM consideră că orice organizație trebuie să spună candidaților 5 povești esențiale care să acomodeze toate informațiile critice, de la ideile din spatele companiei până la acele aspecte care transformă organizația într-una din cele pentru care vei vrea cu siguranță să lucrezi.
Descoperiți care sunt aceste 5 povești participând la webcastul Developing a Culture Connection: Five Stories Talent Needs to Hear.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam