Cum învață oamenii din echipa ta
Când vine vorba de dezvoltare profesională și personală, rețetele generalizate nu prea dau rezultatele dorite pe termen lung. Planurile de training în care sunt incluși automat toți oamenii din echipa ta nu fac decât să îți dea senzația că ai scăpat de o grijă. Strategia prin care îi băgi pe toți în aceeași „găleată”, obligându-i să participe la același tip de cursuri, pe aceleași subiecte, are șanse mari să se întoarcă împotriva ta ca manager și să îți dea, mai devreme sau mai târziu, multe bătăi de cap.
Cum îți dai seama dacă planurile la care te-ai gândit se potrivesc cu stilurile lor de învățare și cu obiectivele individuale de dezvoltare? Pentru început, ar trebui să poți răspunde la câteva întrebări specifice despre fiecare din membrii echipei tale (nu neapărat în ordinea de mai jos):
- Care este tipul de învățare care i se potrivește cel mai bine (learning by doing, autodidact, training individual sau în grup etc.)?
- Care sunt competențele profesionale pe care trebuie să le dezvolte?
- Ce metode de învățare/dezvoltare a încercat până acum? Ce a funcționat și ce nu? De ce?
- Ce crede el/ea că trebuie să învețe ca să își atingă obiectivele de dezvoltare personală și profesională?
- Care este mediul în care simte că poate învăța cel mai bine (formal/informal, organizat/spontan etc.)?
- Cât de mult este el/ea motivat să învețe și să se dezvolte?
Lista întrebărilor poate continua, dar pentru a veni în ajutorul managerilor care sunt preocupați de punerea la punct a unor planuri de training individualizate, vă recomandăm azi și un whitepaper care analizează modul în care învață membrii unei echipe și motivele pentru care un anumit număr de ore petrecute în fiecare săptămână în activități de training nu este suficient.
Descărcați și citiți azi How Your Team Learns.
Descoperiți mai multe informații despre stilurile de învățare și în articolul de pe Mindtools: Learning Styles – Understanding Learning Preferences.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam