Hot Now

Cum poate o soluție online să îmbunătățească interacțiunea offline dintre colegi și performanța echipelor

30 04 2020, Portal HR , Comenteaza, 1.083 afisari

Trăim într-o eră a digitalizării în care socializarea capătă noi valențe, mutându-se tot mai mult din mediul offline către cel online. În acest context, devine normal ca și viața profesională și modul cum interacționăm la birou să atragă noi sensuri și metode. Mirro este o aplicație de performance management care reușește să îndeplinească mai multe nevoi, pentru categorii diferite de angajați: de socializare, pentru toți colegii, de feedback și organizare, pentru manageri și nu numai și de administrare, pentru specialiștii în resurse umane. Toate acestea, cu scopul de a crește performanța echipelor și a îmbunătăți comunicarea între membrii acestora.

Desigur, probabil întrebarea firească este de ce ar fi nevoie de o asemenea platformă, de ce nu este suficientă acea abordare clasică prin care managerii își evaluează angajații din trei în trei luni, setându-le noi obiective? Sau, din punct de vedere administrativ, o cerere de concediu sau de lucru la distanță ar trebui să fie absolut suficientă dacă este trimisă pe mail, după ce se discută în prealabil cu superiorul ierarhic, nu?

Răspunsul este simplu. Acestor scenarii le lipsește latura umană a interacțiunii profesionale. Ne-am obișnuit de prea mult timp să ne organizăm în șabloane de tipul ”angajator – angajat”, ”șeful are întotdeauna dreptate” sau ”așa da – așa nu”. Ne ferim de interacțiuni sociale, de parcă ar dăuna activității noastre de zi cu zi. Deși este o aplicație digitală, Mirro demonstrează exact opusul. Mirro pune accent atât pe performanța fiecărui individ în parte, cât și pe interacțiunea dintre colegi, oferind o perspectivă generală asupra evoluției fiecărui membru al echipei încă din momentul în care se alătură organizației.

Asta schimbă totul: feedback, kudos și OKR

O platformă digitală poate simplifica interacțiunile offline în moduri nebănuite. Să ne arătăm recunoștința față de cineva sau să oferim o părere sinceră cu privire la un proiect lasă impresia, adesea, unor abordări prea directe, ce nu își au locul în comunicarea față în față, mai ales la birou, cu niște oameni pe care avem impresia că nu îi cunoaștem încă suficient de bine.

Mirro oferă însă mediul optim pentru aceste lucruri. Interfața sa simplă și prietenoasă poate fi accesată direct din browser și permite oferirea de feedback sau kudos și setarea de obiective în doar câteva click-uri. Atunci când alege să ofere kudos, spre exemplu, un utilizator pur și simplu se loghează, selectează persoana sau echipa căreia dorește să îi ofere această apreciere, completează rapid motivul aprecierii sale și apoi doar selectează dintr-o listă impactul, valorile și skillurile demonstrate de cel/cea lăudat/-ă. Ulterior, toți colegii, indiferent de echipa din care fac parte, pot reacționa la kudos prin aprecieri, comentarii și chiar și gif-uri, ca în cazul unei adevărate platforme de socializare.

Oferirea de feedback este la fel de ușoară și, deoarece vine la pachet și cu sugestii de îmbunătățire pe lângă cele de apreciere, beneficiază de opțiunea de a fi trimisă în privat. În plus, Mirro oferă posibilitatea și de a cere feedback, nu doar de a oferi, un aspect ce simplifică procesul de evaluare al membrilor echipei. Astfel, chiar și cei mai introvertiți membri ai unor echipe vor căpăta curaj, atât să trimită, cât și să solicite părerea colegilor.

Un alt mod prin care se poate simplifica procesul de evaluare constă în stabilirea clară de obiective, atât pentru echipe sau departamente, ca întreg, cât și pentru membrii acestora, individual. Progresul fiecărora în parte poate fi urmărit foarte ușor în timp real și se pot aduce și modificări, dacă este nevoie.

Lucrul de acasă, simplificat: ștergerea distanței dintre colegi

Contextul actual a transformat lucrul de acasă într-o necesitate, care nu demult, solicita multe aprobări pentru a putea fi pusă în practică. Situația de față ne demonstrează însă că echipele remote sunt cel puțin la fel de performante ca cele care lucrează în același birou, așa că Mirro a venit cu o soluție de eficientizare și a acestui proces. Cererile de work from home, la fel ca și cele de concediu sau flexi time, se rezolvă doar din câteva click-uri în Mirro.

Motivul pentru care această soluție funcționează atât de bine și de simplu este faptul că a fost creată pentru a răspunde la nevoile concrete ale echipei din spatele său, Zitec. Cei 160 de colegi din cadrul Zitec lucrează din două orașe diferite, București și Brașov, de multe ori de acasă. Prin Mirro, toate echipele se mențin aliniate pe obiectivele companiei, se cunosc mai bine și află de realizările colegilor. Practic, dezvoltatorii soluției sunt și cei mai critici testeri ai ei – de aceea aplicația este supusă unor îmbunătățiri continue, la fel ca și procesele pe care le susține.

Printre companiile care utilizează în prezent aplicația Mirro se mai numără HRS Recruitment & Staffing Romania, Career Advisor, FreeNow, 7card, Netopia Payments, AdoreMe.com, DWF – Digital Workforce, High Contrast și DataRevolt.

În perioada aceasta, datorită situației extraordinare ce impune ca birourile să se mute acasă, platforma Mirro poate fi accesată gratuit vreme de 3 luni. Testarea propriu-zisă a aplicației este cel mai bun mod prin care vă puteți da seama dacă această soluție de performance management și feedback continuu este ceea ce îi trebuie organizației dvs. pentru a evolua, chiar și când contextul extern nu este tocmai favorabil.

Adauga comentariu

Cele mai noi

CIO Council și Revista CARIERE organizează miercuri, 19 mai, între orele 15.00-17.30, o nouă ediție din seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council cu tema Digital Leadership. Building Frameworks for Digital Success. CIO Council propune o discuție deschisă despre cum pot crește organizațiile eficiența operațională folosind tendințele actuale din tehnologie, precum […]

Detalii

Pe 12 mai 2021, de la ora 09:30, BusinessMark are plăcerea să vă invite o nouă ediție a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, ce va avea loc online. În cadrul conferinței, care vizează HR Managers & HR Directors, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding […]

Detalii

Studiul realizat de Grayling în rândul a 550 de lideri din domeniul afacerilor arată că 2021 va fi un an esenţial pentru companii în urma pandemiei de COVID-19 şi în perspectiva conferinţei COP26 Aspectele legate de criteriile ESG (de mediu, sociale şi de guvernanţă) vor avea o mai mare importanţă în 2021, consideră liderii din […]

Detalii

Pe 18 și 19 mai va avea loc prima conferință online internațională, dedicată conceptului de „Employer Branding” în România. EBcon 2021 va reuni peste 350 de profesioniști internaționali și locali, entuziaști ai HR, Marketing și Employer Branding și peste 15 speakeri care vor fi prezenți pe scena virtuală pentru a aborda tematici relevante pentru evoluția […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter