Hot Now

De ce organizațiile ar trebui să-și aprecieze mai mult angajații

27 01 2014, Portal HR , Comenteaza, 2.503 afisari

Dacă ne gândim la climatul economic actual, putem spune că una din prioritățile oricărui business la început de an este să aibă un număr cât mai mare de clienți satisfăcuți și fideli pe o perioadă cât mai lungă de timp. Indiferent că vorbim despre un start-up cu un număr mic de angajați sau ne referim la companie mai mare, succesul fiecărei structuri organizaționale este asigurat și de o orientare cât mai bună și eficientă către client.

În plus, un grad ridicat de satisfacție a clienților va aduce și un nivel de profit și performanță mai mari ale organizației respective, aspecte care se vor traduce la rândul lor într-o creștere a valorii brandului respectiv.

Însă succesul unei organizații depinde, într-o proporție foarte mare, și de gradul de implicare a angajaților iar webinarul de pe HCI pe care vi-l recomandăm astăzi subliniază acest aspect explicând importanța creării unei culturi organizaționale de succes,  axată pe valorizarea și importanța angajatului (cel puțin la fel de mult ca valorizarea și importanța clientului).

Oare dezvoltarea unei organizații centrate pe angajat nu va fi utilă și benefică pentru a atrage cât mai multe talente în companie? Nu există posibilitatea ca promovarea unei astfel de culturi să diferențieze o organizație și să o facă mai competitivă pe piața muncii?

Pentru a afla răspuns la aceste întrebări, dar și părerea unor manageri de top ale unor organizații mari, vă invităm să vă inregistrați pentru webinarul din data de 12 februarie intitulat 2014: The Year of the Employee – Why Companies Should Value Their Employees as Much as Their Customers.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii

În cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020, experții și specialiștii Cisco au explorat modul în care tehnologia va ajuta la modelarea noii normalități pe care o trăim. Această criză a subliniat importanța de a avea tehnologii de infrastructură rezistente și scalabile la nivel global, pentru a […]

Detalii

Jumătate din populația școlară a României nu are acces la ceea ce are în mod obișnuit un copil la oraș: nu are posibilitatea unui program de școală prelungit, nu are acces la programe extrașcolare, are profesori care fac naveta între 2-3 școli, învață în școli neîncălzite și cu WC-ul în curte. Mai mult decât atât, […]

Detalii

Pandemia, la fel ca orice mare criză, este testul angajatorilor puternici, iar ultimele luni au forțat afacerile să iasă din zona lor de confort și să se adapteze pe toate planurile noii normalități. Comunicarea transparentă și clară a devenit rapid piatra de temelie a companiilor progresiste, care au înțeles că atât clienții, cât și potențialii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter