Hot Now

De ce organizațiile ar trebui să-și aprecieze mai mult angajații

27 01 2014, Portal HR , Comenteaza, 2.633 afisari

Dacă ne gândim la climatul economic actual, putem spune că una din prioritățile oricărui business la început de an este să aibă un număr cât mai mare de clienți satisfăcuți și fideli pe o perioadă cât mai lungă de timp. Indiferent că vorbim despre un start-up cu un număr mic de angajați sau ne referim la companie mai mare, succesul fiecărei structuri organizaționale este asigurat și de o orientare cât mai bună și eficientă către client.

În plus, un grad ridicat de satisfacție a clienților va aduce și un nivel de profit și performanță mai mari ale organizației respective, aspecte care se vor traduce la rândul lor într-o creștere a valorii brandului respectiv.

Însă succesul unei organizații depinde, într-o proporție foarte mare, și de gradul de implicare a angajaților iar webinarul de pe HCI pe care vi-l recomandăm astăzi subliniază acest aspect explicând importanța creării unei culturi organizaționale de succes,  axată pe valorizarea și importanța angajatului (cel puțin la fel de mult ca valorizarea și importanța clientului).

Oare dezvoltarea unei organizații centrate pe angajat nu va fi utilă și benefică pentru a atrage cât mai multe talente în companie? Nu există posibilitatea ca promovarea unei astfel de culturi să diferențieze o organizație și să o facă mai competitivă pe piața muncii?

Pentru a afla răspuns la aceste întrebări, dar și părerea unor manageri de top ale unor organizații mari, vă invităm să vă inregistrați pentru webinarul din data de 12 februarie intitulat 2014: The Year of the Employee – Why Companies Should Value Their Employees as Much as Their Customers.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Trendurile în HR în 2021, discutate la conferința „Top Angajatori –Undelucram.ro” Unele dintre cele mai apreciate companii din România vin la conferința „Top Angajatori -Undelucram.ro” din 4 martie Microsoft, Orange, EY, JYSK, Libra Internet Bank, LIDL – speakeri Trendurile anului 2021 și soluțiile găsite în 2020 – principalele teme ale conferinței 2021- anul optimismului Ce […]

Detalii

În contextul în care pandemia a dus la schimbarea completă a modului în care lucrăm, interacționăm, specialiștii de HR și liderii organizațiilor sunt supuși unui constant proces de transformare și adaptare. Automatizarea, inteligența artificială, digitalizarea au ajuns să ocupe un rol cheie în viața noastră, aducând după sine schimbări ce trebuie făcute rapid, dar și […]

Detalii

Pe măsură ce companiile trec de la reacția la criză, la o etapă de reinventare, cei mai îndrăzneți și vizionari lideri – cei care folosesc tehnologia pentru a-și însuși schimbarea – vor defini viitorul, concluzionează raportul Accenture Technology Vision 2021. Studiul, realizat anual de Accenture (NYSE: ACN) și ajuns la a 21-a ediție, previzionează principalele […]

Detalii

Testarea epidemiologică și/sau vaccinarea angajaților ocupă primul loc în topul beneficiilor nou incluse în Codul Fiscal care vor fi acordate de către angajatorii din România, urmate de sumele acordate pentru telemuncă în limita a 400 lei și cele pentru educația timpurie a copiilor, potrivit sondajului HR Barometru realizat de PwC România. ”Interesul angajatorilor pentru fiecare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter