De ce organizațiile ar trebui să-și aprecieze mai mult angajații
Dacă ne gândim la climatul economic actual, putem spune că una din prioritățile oricărui business la început de an este să aibă un număr cât mai mare de clienți satisfăcuți și fideli pe o perioadă cât mai lungă de timp. Indiferent că vorbim despre un start-up cu un număr mic de angajați sau ne referim la companie mai mare, succesul fiecărei structuri organizaționale este asigurat și de o orientare cât mai bună și eficientă către client.
În plus, un grad ridicat de satisfacție a clienților va aduce și un nivel de profit și performanță mai mari ale organizației respective, aspecte care se vor traduce la rândul lor într-o creștere a valorii brandului respectiv.
Însă succesul unei organizații depinde, într-o proporție foarte mare, și de gradul de implicare a angajaților iar webinarul de pe HCI pe care vi-l recomandăm astăzi subliniază acest aspect explicând importanța creării unei culturi organizaționale de succes, axată pe valorizarea și importanța angajatului (cel puțin la fel de mult ca valorizarea și importanța clientului).
Oare dezvoltarea unei organizații centrate pe angajat nu va fi utilă și benefică pentru a atrage cât mai multe talente în companie? Nu există posibilitatea ca promovarea unei astfel de culturi să diferențieze o organizație și să o facă mai competitivă pe piața muncii?
Pentru a afla răspuns la aceste întrebări, dar și părerea unor manageri de top ale unor organizații mari, vă invităm să vă inregistrați pentru webinarul din data de 12 februarie intitulat 2014: The Year of the Employee – Why Companies Should Value Their Employees as Much as Their Customers.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam