Secțiune susținută de

Identificarea candidatilor de top cu ajutorul retelelor sociale

Portal HR \ Actual \ Identificarea candidatilor de top cu ajutorul retelelor sociale

La cat de mult se vorbeste in ultima vreme despre recrutarea „sociala”, e firesc ca organizatiile sa isi puna din ce in ce mai des problema ce tactici sa adopte si cum sa isi schimbe abordarea in recrutare pentru a beneficia de avantajele noilor canale de comunicare.

Ceea ce insa multe organizatii trec cu vederea pentru ca nu inteleg cu adevarat diferentele intre retelele sociale si mediile mai vechi de publicare a anunturilor este ca mesajul trebuie sa fie diferit. Din aceste motive se poate ajunge la concluzia (gresita, de altfel) ca recrutarea „sociala” nu functioneaza atat de bine pe cat se spune.

Webinarul gazduit de John Sullivan pe ERE in data de 2 februarie abordeaza toate aceste aspecte, concentrandu-se pe nevoia de a decide bine cand si cum trebuie trimise mesajele de recrutare, pe cum se planifica o campanie de recrutare prin retele sociale, cum se elaboreaza mesajele care provoaca interactiunea si cum se pune la punct cea mai buna abordare (de nisa sau mai generoasa) atunci cand vine vorba de atragerea celor mai bune talente.

Inscrie-te la webinarul Narrowcasting: Targeting Top Candidates Through Social Networks din data de 2 februarie 2011 ca sa inveti sa faci diferenta intre folosirea unor metode de recrutare doar pentru ca sunt la moda sau pentru ca sunt cu adevarat utile.


Data articol: ianuarie 21, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam