Indiferent de momentul în care ne aflăm în carieră, mirajul jobului ideal ne poate păcăli pe toți. La început de drum, având o înțelegere limitată a ceea ce ascund titulaturi pe care le auzim în discuțiile cu cei din cercul de prieteni, avem senzația că idealul este cât se poate de bine conturat și că e suficient să urmăm o rețetă pe care au folosit-o alții înainte pentru a ajunge acolo unde ne dorim.
După mai mulți ani de experiență, dacă ceea ce facem zi de zi se dovedește nesatisfăcător și demotivant, riscăm să credem că o schimbare completă (nu doar a jobului, ci și a industriei etc.) ne poate aduce împlinirea mult visată.
În ambele scenarii, înainte de a ne frustra pentru că nu reușim să intrăm în domeniul la care visăm sau să ocupăm postul pe care îl considerăm ideal pentru noi, există câteva modalități prin care ne putem tempera entuziasmul și ajunge la o înțelegere mai corectă a ceea ce este cu adevărat potrivit pentru noi.
Pentru mai multe idei despre cum ar fi bine să ne raportăm la jobul ideal, vă recomandăm și articolul: This mistake can kill your chances of landing your dream job.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii