Secțiune susținută de

Legătura dintre „mulțumesc” și îmbunătățirea performanței

Portal HR \ HR Pedia \ Legătura dintre „mulțumesc” și îmbunătățirea performanței

Cel puțin la nivel intuitiv, legătura este cât se poate de evidentă. Dar noi nu despre intuiție am vrea să vorbim azi, ci despre fapte dovedite statistic.

Un studiu derulat de curând și despre care se vorbește pe Forbes.com a evidențiat faptul că organizațiile în care angajaților li se mulțumește adesea pentru efortul depus sunt cu mult mai performante decât cele care nu acordă o importanță atât de mare unui aspect aparent minor.

Și mai exact, în organizațiile în care recunoașterea este norma, nivelele de angajament, productivitatea și orientarea către client sunt cu aproximativ 14% mai bune decât cele în care nu se mizează pe recunoaștere internă.

Cele mai de succes practici folosite de aceste organizații ar putea fi rezumate după cum urmează:

1. Oferă recunoaștere angajaților având în vedere rezultate specifice și atitudini relevante (uită de „angajatul lunii”, e nevoie de alte criterii).

2. Implementează programe de recunoaștere între colegi de la același nivel ierarhic, nu de sus în jos.

3. Spune poveștile celor valoroși.

4. Fă din recunoaștere o practică frecventă și la îndemână.

5. Leagă recunoașterea de valorile și obiectivele organizaționale.

Descoperă mai mult despre „greutatea” unui „mulțumesc” în efortul de atingere a obiectivelor organizaționale în articolul New Research Unlocks the Secret of Employee Recognition.

Data articol: iulie 23, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam