Recunoasterea interna – studiu de caz
In urma cu cateva zile comentam pe PortalHR un articol de pe HR Toolbox care lansa in discutie ipoteza introducerii unui sistem de „like”-uri similar cu cel de la Facebook pentru sustinerea unui efort de recunoastere interna nu doar benefic ci si absolut necesar.
Sistemul respectiv nu ar fi corelat direct cu mariri salariale, dar ar putea constitui o solutie deschisa si la indemana pentru manifestarea aprecierii si multumirii in cadrul unei companii. Pana la punerea in practica a unei astfel de strategii, sistemele actuale de recunoastere interna sunt pe cat de variate pe cat de creativi au fost profesionistii care le-au pus in practica.
Raportul de pe HR Toolbox pe care va sugeram sa il descarcati azi aduce in discutie un caz concret al unei companii care a reusit sa creasca nivelul de implicare (a se citi angajament) al angajatilor sai prin implementarea unui sistem de recunoastere bazat pe „momente extraordinare” (o traducere aproximativa a termenului din engleza: „wow moments”).
Cateva din aspectele care ne-au atras atentia in acest caz au fost:
1. Existenta unei persoane ale carei responsabilitati sunt starea de spirit a angajatilor si metodele de recunoastere/apreciere interna.
2. Implementarea unui sistem de networking social pentru consolidarea strategiei de recunoastere interna.
3. Rezistenta in timp a unui program de rasplatire a povestilor „cu talc”.
4. Modul practic in care se creste frumos si sanatos o cultura a recunoasterii.
5. Legatura subtila intre recunoasterea interna si calitatea relatiei cu clientii organizatiei.
Daca ti-am trezit interesul si vrei sa vezi cum poate sa functioneze o platforma de networking social pentru recunoasterea interna, descarca si citeste tot raportul ‘Wow Moments’ Helps TD Canada Trust Nurture Employee Engagement, Growth.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam