Hot Now

Studiu de caz: recrutare prin social media… cu rezultate

16 02 2011, Portal HR , Un comentariu, 7.588 afisari

Studiul de caz despre recrutarea prin retele sociale la UPS despre care am vorbit pe PortalHR se incheia cu concluzia de bun augur ca investitia in social media se justifica in clipa de fata cel putin din punctul de vedere al calitatii informatiilor pe care le ofera companiilor precum si ratei mare de succes la angajare. Minusul la momentul respectiv parea sa fie legat de volumul relativ mic de pozitii acoperite prin intermediul acestei noi strategii de recrutare.

Se pare insa ca lucrurile s-au schimbat de la ultima „masuratoare”, sau cel putin astea sunt vestile din articolul de pe ERE pe care vi-l recomandam azi.

Desi cei de la UPS s-au temut de o posibila perioada in care cresterea vizibilitatii prin social media sa scada, se pare ca lucrurile nu au stat asa. In 2010 au recrutat prin retele sociale pentru 955 de pozitii: 45 prin Twitter, 226 prin Facebook, 84 prin SMS, 600 prin aplicatiile primite pe paginile mobile de cariera ale companiei.

Si pentru ca a simtit nevoia sa masoare exact relevanta eforturilor de recrutare sociala, compania a ajuns la aceste cifre analizand stimulul final care a dus la trimiterea unei aplicatii. Din punctul acesta de vedere, se pare ca marele avantaj al utilizarii platformelor sociale a fost legat de posibilitatea de a comunica pozitii vacante prezentate pe site-ul de cariera, deci costuri mici cu publicitatea si trafic mare pe site.

Dar lucrurile nu se opresc aici. UPS are planuri de redesign ale site-ului de cariera pentru a-i creste ceea ce in limbajul de specialitate se numeste „uzabilitate”. Si asta pentru ca recrutarea sociala este in clipa de fata pentru ei mai mult decat un succes, este un avantaj competitiv.

Citeste tot articolul UPS Says It’s Now Delivering Hires, Not Just Fans and Followers pentru a vedea cum si de ce functioneaza recrutarea sociala.

Comentarii (1)
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Robert Katai, Simona Valentina , Oana Pirvu, Claudiu Ciobanu, Portal HR and others. Portal HR said: Studiu de caz: recrutare prin social media… cu rezultate http://portalhr.ro/?p=1376 […]

Adauga comentariu

Cele mai noi

Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital. Top Social Brands 2021 este o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile […]

Detalii

În România, KPMG a lansat cea de-a 6-a ediție a „Ghidului privind detașarea internațională a lucrătorilor”, care include informații detaliate despre modificările aduse de noua Directivă privind detașările internaționale în fiecare stat membru. Chiar dacă anul 2020 a schimbat radical mobilitatea internațională așa cum o știam, a adus și noi obligații în ceea ce privește […]

Detalii

Săptămâna aceasta, pe 9-11 iunie, are loc DevTalks Reimagined, cel mai amplu eveniment de tehnologie din România. Păstrând formatul de expo-conferință, evenimentul va reuni developeri, ingineri, manageri, freelanceri și pasionați de tehnologie pentru a lua parte la o experiență complexă desfășurată pe parcursul celor 3 zile: o agendă cu 15 scene tehnice, susținută de peste […]

Detalii

Mai mult de trei sferturi dintre companii intenționează să-și perfecționeze / recalifice până la 25% din forța de muncă în următorii trei ani. Până la 5,7 milioane de noi locuri de muncă ar putea fi create în toată Europa până în 2030 ca urmare a investițiilor accelerate în domeniul digital și al sustenabilității, însă liderii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter