Top pagini de companie pe LinkedIn în 2018
Cine nu are pagină de companie pe LinkedIn, ar trebui să-și facă. 🙂 E un instrument ideal pentru employer branding, pentru comunicarea cu profesioniștii din piață, dar și un mediu bun pentru creșterea nivelului de implicare (engagement) al angajaților actuali.
Mai mult decât o modalitate de prezentare a companiei, pagina de LinkedIn le permite angajaților să acționeze ca ambasadori indirecți, oferind în același timp organizațiilor posibilitatea de a măsura impactul postărilor și de a derula proiecte de recrutare targetate eficient.
Pentru a înțelege mai bine ce ar trebui să conțină o pagină de companie și cum trebuie găndit conținutul acesteia, recomandăm studierea paginilor de companie care au intrat în topul LinkedIn pe 2018:
- Hays (Staffing and Recruiting)
- Schneider Electric
- PTC
- Teleperformance
- Cvent
Iată și câteva din ideile de reținut referitoare la conținut și aspect:
- importanța postării de imagini branduite;
- prezentarea misiunii și valorilor companiei alături de imagini ale managerilor;
- postarea consecventă a știrilor despre companie;
- crearea unor platforme distincte pentru diferitele zone de business pentru a crea mesaje relevante pentru fiecare tip de audiență;
- testarea diferitelor tipuri de conținut pentru a înțelege care sunt mesajele care atrag audiența;
- renunțarea la tonul oficial pentru a le ofero audienței o conexiune cu latura umană a business-ului;
- diversificarea conținutului în funcție de regiuni (pentru companiile cu o prezență multinațională).
Pentru mai multe idei pentru pagini de companie de succes pe LinkedIn, citiți tot articolul Announcing LinkedIn’s Top 10 Company Pages of 2018.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam