Secțiune susținută de
Brandul vostru de angajator cu cine „vorbește”?
Ce organizații își mai pot permite să ignore impactul pe care îl are social media asupra modului în care profesioniștii caută informații despre potențiali angajatori, asupra productivității lor și, implicit, asupra manierei în care se raportează la restul pieței și își planifică traseul profesional?
Dincolo de importanța covârșitoare a unei strategii pentru dezvoltarea acestui brand (de angajator sau de talente), pentru că nu avem nicio îndoială că acest lucru nu se poate face într-un mediu steril, pur teoretic, ci doar în interacțiune cu consumatorii (chiar, voi știți care sunt consumatorii brandului vostru de angajator?), vă recomandăm azi un articol de pe Eremedia care comentează 3 exemple de interacțiuni inspirate ale brandului organizațional cu consumatori mai mult sau mai puțin previzibili.
În primul exemplu detaliat este vorba despre compania Kohl’s care a postat pe pagina de cariere de pe Facebook o poză cu unul dintre angajații din depozit, însoțită de textul „Zi sau noapte, echipa noastra din Ottawa are nevoie de tine”. Nimic deosebit la prima vedere, nu? Mai interesante au fost însă reacțiile (comentariile), mai ales cel al soției angajatului din fotografie. Comentariul ei, pozitiv și personal, a atras o reacție inspirată din partea departamentului de comunicare de la Kohl și restul e… o poveste cât se poate de reală despre cum se pot aduna like-uri în favoarea unui angajator, poveste din care cine vrea are de învățat.
Dacă vreți să descoperiți exact ce a răspuns compania și ce impact a avut acest dialog pe Facebook în termeni de vizibilitate, dar și dacă sunteți curioși să aflați care sunt și celelalte 2 situații de comunicări inspirate prin intermediul social media, citiți tot articolul The Most Buzzed about Social Recruiting Posts of the Week.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam