Secțiune susținută de

De ce ai nevoie de un brand personal

Portal HR \ Opinia consultantului \ De ce ai nevoie de un brand personal

E posibil ca toată discuția asta despre imagine și brand personal să ți se pară ușor ruptă din cărți de marketing sau, în cel mai bun caz, o găselniță a celor care pun prea mult preț pe “înveliș”. Când te gândești însă la cât de puțin timp ai la dispoziție ca să îi demonstrezi unui angajator că ești profesionistul pe care îl caută, investiția în dezvoltarea unui brand personal (și susținerea lui consistentă în timp) nu mai sună atât de “excentric”.

Acesta este motivul pentru care îți recomandăm azi un articol pe această temă. Ne-a plăcut în primul rând pentru că pornește de la nevoia de a transmite potențialului angajator o imagine mai complexă a ta decât o pot face CV-ul, scrisoarea de intenție și, dacă ai noroc, 30 de minute de interviu.

Articolul pornește de la noțiuni de bază: definiția brandului personal și continuă cu atenționarea referitoare la instrumentele pe care le poți utiliza pentru a construi acest brand (nu orice funcționează la toată lumea!). Pentru o clarificare a ceea ce însemnă brandul tău online, articolul sumarizează rolurile complementare pe care le au Facebook, Twitter și LinkedIn în acest efort de comunicare a imaginii personale.

Citește tot articolul Personal Branding – Why a Job Seeker Needs to Do It și descoperă de ce branding-ul nu mai este doar teritoriul marketingului. Brandul tău online este totalitatea acțiunilor tale online și, am îndrăzni să spunem, câteodată chiar puțin mai mult. Pentru că vorbește despre tine (de bine sau de rău), e nevoie să îi acorzi mai multă atenție.

Data articol: februarie 3, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam