Hot Now

Interviul – scurt ghid de utilizare corectă

29 07 2014, Career Advisor , Comenteaza, 3.439 afisari

Deși recrutarea socială ne oferă metode creative de colectare de informații utile în procesul de evaluare a candidaților, interviul rămâne metoda de referință pentru orice proces de recrutare. Ceea ce s-a schimbat în timp a fost accentul. Dacă la început interviul avea ca obiectiv identificarea experienței anterioare, cel puțin la fel de relevante în evaluare au devenit acum: profilul de performanță, motivația și valorile.

Ar fi ideal să ne putem baza pe interviu pentru identificarea profesioniștilor care vor performa pe poziția vacantă odată angajați. Din păcate (sau din fericire) niciuna din metodele de evaluare pe care le putem utiliza în căutarea candidatului potrivit (nicidecum cel mai bun!) nu ar trebui să determine în măsură de 100% decizia de angajare. Nici măcar interviul. 🙂

Ceea ce putem face, însă, pentru a ne asigura că nu ne pierdem timpul cu discuții care nu aduc suficiente informații în economia procesului de evaluare este să pregătim din vreme interviul, să identificăm subiectele care trebuie abordate, aspectele cheie pe care vrem să insistăm în discuție, o tehnică a întrebărilor care să ne ajute etc. În plus, pentru interviuri care au șanse mai mari să ducă la identificarea candidaților potriviți, vă recomandăm azi un ghid pe această temă.

Descărcați 10 Simple Steps to Make Your Interviewing Process World-Class pentru a învăța cum să evitați greșelile frecvente pe care le fac chiar și recrutorii cu experiență. În plus, descoperiți de ce „intuiția” nu poate și nu trebuie să înlocuiască o evaluare corectă dar și cum puteți identifica în ce măsură competențele candidatului sunt potrivite pentru poziția vacantă.

Ghidul îl puteți descărca gratuit completând formularul acesta.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii

În perioada 24-25 iunie 2020, BusinessMark a organizat cel de-al 30-lea eveniment de HR. Ediția de anul acesta a marcat și o premieră, „Tomorrow@Work” fiind prima conferință din această serie care s-a desfășurat exclusiv în mediul online. Pe parcursul celor două zile, specialiști români și internaționali au analizat și dezbătut trei factori cu rol determinant […]

Detalii

MyDesks.ro vine în ajutorul freelancerilor și antreprenorilor din România și lansează MyDesks Work, o platformă de job-uri și proiecte punctuale pentru cei care aleg să lucreze de la distanță. Ideea platformei a apărut în plină pandemie, când interesul pentru proiecte remote și freelancing a crescut în România cu peste 40%, conform Google Trends. Cu această […]

Detalii

Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul companiilor. Pentru a se integra în piața muncii studenții au nevoie de o dezvoltare majoră atât a competențelor hard, precum și a celor soft: comunicare, lucrul în echipă, creativitate sau responsabilitate. „Profesorii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter