Hot Now

Facebook Graph Search – un nou instrument pentru recrutarea socială

07 02 2013, Portal HR , Comenteaza, 3.373 afisari

Probabil că aţi auzit deja câteva lucruri despre noul motor de căutare de conţinut lansat de Facebook în urmă cu câteva săptămâni. La fel cum s-a întâmplat şi în cazul aplicaţiei Social Jobs, instrumentul a reuşit deja să provoace diverse reacţii, fiind descris ca “noul prieten al recruiterului”.

Nu ne grăbim să facem încă această afirmație, dar credem că acesta ar putea deveni util în timp persoanelor implicate în procesul de recrutare, alături de Google sau LinkedIn. Graph Search de pe Facebook le va permite utilizatorilor să găsească informații relevante în interiorul rețelei Facebook despre experiența profesională, educația, interesele, aspirațiile candidaților potențiali, deci despre orice detaliu ce ar putea fi util în procesul de recrutare socială.

Pe scurt, instrumentul indexează și accesează foarte repede toate informațiile făcute publice de fiecare utilizator al rețelei de socializare Facebook: poze, like-uri, comentarii, prieteni și orice alt amănunt aflat în mediul online. Practic, este o modalitate mai simplă și mai rapidă de a filtra informația dorită în funcție de căutările făcute în rețeaua de prieteni de pe Facebook.

Facebook Graph Search încearcă să consolideze ideea că social media și căutarea sunt interconectate și devin inseparabile, mai ales cand vorbim despre recrutarea socială și de o cantitate foarte mare de informație disponibilă căreia cu greu îi putem face față uneori.

Momentan, serviciul este disponibil într-o versiune limitată beta, urmând să fie finalizat în perioada următoare. Nu ne rămâne de făcut decât să așteptăm și să vedem produsul final, însă, instrumentul trebuie avut în vedere pentru o căutare mai simplă pe un canal social media accesat zilnic de foarte multe persoane.

Dacă doriți să aflați mai multe informații despre noul serviciu oferit de Facebook, nu ezitați să parcurgeți tot articolul Facebook’s Graph Search Is the Future of Social Recruiting.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter