Procesul de oferire de feedback este de multe ori dureros… de ambele parti.
Din aceasta cauza tendinta managerilor este fie sa il evite… fie sa paseze aceasta responsabilitate…
Cand se pune problema feedback-ului pentru performeri de top, lucrurile sunt cu atat mai complicate. Chiar si cei mai buni gresesc cateodata si au nevoie sa inteleaga cum si ce pot schimba… dar discutia cu ei este mai dificila pentru ca nevoile de dezvoltare nu sunt la fel de evidente ca ale celorlalti si abordarea managerului risca sa para una de carcotas de dragul carcotelii, impactul intregii discutii sfarsind prin a fi unul contrar intentiei.
Rostul feedback-ului este insa unul imposibil de contestat. Bine oferit, el asigura focus si motivare si, din fericire, cu putin (mai mult) exercitiu, discutia de feedback nu trebuie sa fie una cu dureri de cap.
Articolul lui Amy Gallo de pe Harvard Business, Giving a High Performer Productive Feedback, simplifica lucrurile descriindu-le cu detalii usor de inteles si de pus in practica.
Citeste-l si descopera principiile care te pot ajuta intr-o discutie viitoare cu unul dintre performerii de top din organizatia ta. Daca ideile ca atare nu te conving, articolul detaliaza si cateva studii de caz care te vor ajuta sa le vezi puse in aplicare in fata unor reactii mai degraba emotionale decat logice. Pentru ca atunci cand este vorba de oameni, practica cere creativitate si flexibilitate in adaptarea teoriei.
Daca te pasioneaza subiectul, poti afla mai multe despre cum reusesc managerii sa ii faca pe performerii de top sa esueze in cartea The Set-Up-to-Fail Syndrome: How Good Managers Cause Great People to Fail de Jean-Francois Manzoni si Jean-Louis Barsoux.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii