Secțiune susținută de

Chiar si cei mai buni gresesc

Portal HR \ Actual \ Chiar si cei mai buni gresesc

Procesul de oferire de feedback este de multe ori dureros… de ambele parti.
Din aceasta cauza tendinta managerilor este fie sa il evite… fie sa paseze aceasta responsabilitate…

Cand se pune problema feedback-ului pentru performeri de top, lucrurile sunt cu atat mai complicate. Chiar si cei mai buni gresesc cateodata si au nevoie sa inteleaga cum si ce pot schimba… dar discutia cu ei este mai dificila pentru ca nevoile de dezvoltare nu sunt la fel de evidente ca ale celorlalti si abordarea managerului risca sa para una de carcotas de dragul carcotelii, impactul intregii discutii sfarsind prin a fi unul contrar intentiei.

Rostul feedback-ului este insa unul imposibil de contestat. Bine oferit, el asigura focus si motivare si, din fericire, cu putin (mai mult) exercitiu, discutia de feedback nu trebuie sa fie una cu dureri de cap.

Articolul lui Amy Gallo de pe Harvard Business, Giving a High Performer Productive Feedback, simplifica lucrurile descriindu-le cu detalii usor de inteles si de pus in practica.

Citeste-l si descopera principiile care te pot ajuta intr-o discutie viitoare cu unul dintre performerii de top din organizatia ta. Daca ideile ca atare nu te conving, articolul detaliaza si cateva studii de caz care te vor ajuta sa le vezi puse in aplicare in fata unor reactii mai degraba emotionale decat logice. Pentru ca atunci cand este vorba de oameni, practica cere creativitate si flexibilitate in adaptarea teoriei.

Daca te pasioneaza subiectul, poti afla mai multe despre cum reusesc managerii sa ii faca pe performerii de top sa esueze in cartea The Set-Up-to-Fail Syndrome: How Good Managers Cause Great People to Fail de Jean-Francois Manzoni si Jean-Louis Barsoux.

Data articol: octombrie 1, 2010

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam