Hot Now

Cum ajungi la candidații pasivi

16 09 2013, Portal HR , Un comentariu, 4.701 afisari

Pentru a se dovedi cu adevărat eficientă, o strategie de recrutare trebuie să aibă în vedere nu doar candidații interni și/sau externi care își depun proactiv aplicația în momentul publicării unui anunț de recrutare, dar și candidații pasivi. Mai concret, prin „pasiv” înțelegem acei candidați care în mod normal nu au niciun motiv să își schimbe locul de muncă, nu își trimit CV-ul către alți angajatori și sunt adesea greu de convins să participe la un interviu chiar și de către vânătorii de capete.

Adesea, însă, candidații pasivi sunt cei care au cea mai bună combinație de abilități, experiențe, motivație și valori, un motiv suficient de bun pentru a ne pune problema ca recrutori cum putem intra în legătură cu ei și mai ales cum putem menține o relație cu ei pe termen lung pentru a-i putea „activa” în momentul în care apar pozițiile vacante potrivite.

Webinarul HCI pe care vi-l recomandăm pentru data de 17 septembrie ne-a atras atenția pentru că abordează acest subiect sensibil din perspectiva strategiilor concrete care trebuie avute în vedere pentru a-i atrage pe acești candidați pasivi și motiva pentru a se implica în procesele de recrutare.

Participând veți putea descoperi cât de important este brandul de angajator în acest proces, cum și unde trebuie căutate „talentele pasive” și, nu în ultimul rând, care este rolul comunităților online de talente pentru accesarea ușoară a unor profile de calitate.

Aflați mai multe detalii și înscrieți-vă la webinarul Connect with Passive Candidates de mâine, 17 septembrie 2013.

Comentarii (1)
  1. candidatu activ spune:

    are cineva nevoie de candidati pasivi?
    pare bizar avand in vedere cat de outgoing trebuie sa demonstrezi ca esti chiar si pt. posturi strict tehnice..

Adauga comentariu

Cele mai noi

E posibil ca jumătate dintre locurile de muncă care există astăzi în piața muncii să nu mai existe până în 2055, conform ultimelor studii realizate de Institutul Global de Cercetare McKinsey. De aceea, angajatorii au început deja să puncteze importanța competențelor și aleg să investească intern în dezvoltarea angajaților. O parte din companii însă au […]

Detalii

Angajații ING Hubs România pot opta pentru sistemul de lucru de 4 zile pe săptămână începând cu luna ianuarie 2023 În prezent, compania lucrează în mod de lucru hibrid ING Hubs România are în prezent o cifră de afaceri de 113M € și aproximativ 1.600 angajați, cu estimarea de a se apropia de pragul de […]

Detalii

Începând cu luna ianuarie a acestui an, doi noi profesioniști fac parte din echipa Cargus: Oana Mandicescu, în rolul de Chief Sales Officer (CSO) și Zoe Dobre, ca Chief People and Culture Officer (CPCO). Cele două nume noi din cadrul Cargus se alătură altor specialiști care au completat echipa managerială la sfârșitul anului 2022: Eirik […]

Detalii

Compania franceză Atos, lider global în transformare digitală, o numește pe Diana Sipos în funcția de Country Manager pentru Atos IT Solutions and Services România. Aceasta preia funcția de la Cătălina Dodu, care a condus operațiunile filialei locale timp de nouă ani. În calitate de Country Manager, Diana Sipos va prelua implementarea strategiei companiei pe […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter