Cum schimba retelele sociale fata recrutarii

Atunci cand se discuta despre social media in business, de cele mai multe ori se discuta din punctul de vedere al organizatiilor si al provocarilor pe care acestea le au de infruntat. Se pun la punct strategii si se recomanda modalitati specifice de comunicare, scopul „recrutarii sociale” fiind acela de a sustine efortul traditional de „sourcing” si de a-l rafina prin strangerea de informatii pe care altminteri nu le poate accesa.
La fel de importante sunt insa consecintele retelelor sociale asupra individului si, in particular, asupra candidatului (activ sau pasiv). Deja incepem sa vorbim despre competente de social media, despre branduri personale care se cladesc si se dezvolta (sau macar se sustin) online. Incet, incet, succesul in cautarea unui job va depinde si de masura in care profesionistul reuseste sa devina vizibil si accesibil prin intermediul acestor canale de comunicare.
Daca esti preocupat(a) sa intelegi tot ce poate face social media pentru tine din punctul de vedere al usurintei cu care iti ofera sau nu acces la joburi si trasee de cariera, cum iti usureaza efortul cautarii, cum poate lucra pentru tine dar si care sunt capcanele de evitat in utilizarea platformelor sociale, participa la un webcast pe aceasta tema de la HCI, din data de 31 martie 2011.
Afla mai multe detalii si inscrie-te la webcast-ul Social Media: Transforming Job Search.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam