Cuvinte cheie în titulatura ta de pe LinkedIn
Dacă suntem de acord că titulatura pe LinkedIn este unul din primele lucruri pe care orice potențial angajator îl descoperă despre tine, trebuie să fim de acord și că este în interesul fiecăruia dintre noi să ne asigurăm că titulatura aceasta transmite ceea ce suntem (nu doar ceea ce facem) într-un mod cât mai creativ.
În acest context, ne-am propus azi un exercițiu interesant. Am căutat pe LinkedIn profiluri de profesioniști după cuvinte cheie. Iată și câteva concluzii:
- căutarea după „human resources” a ajuns la nu mai puțin de 7,219,252 rezultate. 🙂 (Bun, deci cum credeți că diferențiază un angajator între toate aceste profile?);
- cuvântul cheie „talent” a scos la iveală 3,276,269 rezultate (parcă mai cresc șansele aici, ce ziceți?);
- „recruiter” a fost căutarea care a evidențiat 724,383 rezultate (deja situația se îmbunătățește vizibil);
- 87 de profile au fost enumerate când am căutat după „recrutor” (să fie oare cuvântul utilizat în română pentru că profesioniștii respectivi au provocări cu engleza?);
- am găsit 904,472 HR Manageri (oare prescurtarea le este în avantaj?) dar 519,091 rezultate pentru Human resources manager;
- tot căutând, am descoperit 342,126 profile de HR consultant.
Exercițiul poate continua, dar ne vom opri aici. Evident, rezultatele depind și de tipul de cont LinkedIn pe care îl aveți, dar, indiferent de acesta, concluzia pe care am vrea să insistăm este că ar trebui să acordăm mai multă atenție titulaturii de pe LinkedIn, precum și cuvintelor cheie pe care le includem în restul profilului.
Dacă ne mulțumim cu aceleași exprimări standard, ar trebui să ne pregătim din vreme pentru frustrare, căci șansele de a ne „pierde” în marea de profile asemănătoare sunt… foarte mari.
Tu ce titulatură ți-ai pus pe LinkedIn (O sugestie: nu e nevoie să fie aceeași cu jobul pe care îl ai acum). 🙂
Pentru mai multe sugestii despre titulaturi inspirate, citește și Titulaturi sugestive pe LinkedIn.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam