De ce trebuie sa fie HR-ul strategic?
Aflati care sunt cele 3 lectii esentiale pentru responsabilii de HR si de dezvoltare organizationala inspirate de Dave Ulrich, Human Resource Champions, Harvard Business School Press, 1997.
V-ati gandit pana acum ca HR-ul ar trebui definit nu prin ceea ce face, ci prin ceea ce aduce/ livreaza organizatiei? Prin rezultatele efective care cresc valoarea organizatiei in fata clientilor, investitorilor si angajatilor?
Faceti chiar azi o analiza a acestor rezultate concrete pe care le aduceti in organizatie. Elaborati si implementati fiecare program avand in vedere aceste obiective.
Tot aici puteti revedea cateva idei cheie despre managementul strategic al functiei de HR si despre cat de importanta este cunoasterea organizatiei, de la misiune si valori, la competente concrete.
Daca va intrebati ce impact are demotivarea unui angajat asupra satisfactiei clientilor, diagrama The Employee-Customer-Profit Linkage, Source: Ulrich et al., „Employee & Customer Attachment,” Human Resource Planning 14/2, explica totul foarte clar. Impreuna cu Spirala performantei si Avantajele unei strategii organizationale bazate pe oameni, o sa va ajute sa constientizati mai bine importanta managementului HR strategic.
Linkul acesta mai include si o lista interesanta a competentelor HR la mare cautare in zilele noastre, precum si o enumerare a zonelor de impact pentru resurse umane (de la managementul schimbarii, la eficacitate organizationala etc.)
Accesati linkul.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam