Hot Now

Invatarea formala si informala

30 09 2010, Portal HR , Comenteaza, 6.783 afisari

Organizatia care invata (the learning organisation) este una din sintagmele indelung discutate si utilizate in literatura de specialitate. In practica, avantajele unei astfel de organizatii acopera o paleta foarte larga, de la performanta imbunatatita, la satisfactie, motivatie si nu in ultimul rand obiective proiectate si atinse.

Invatarea nu este insa un proces care sa se supuna gestionarii si masurarii atat de usor. Formala sau informala, spontana sau programata, este un proces in permanenta miscare, schimbare si devenire. Dar asta nu ii scuteste pe responsabilii de dezvoltare organizationala/ training de necesitatea de a masura si analiza impactul invatarii in contextul de business.

Josh Bersin, presedinte al Bersin & Associates si autor al cartii The Training Measurement Book, discuta in acest webinar modalitatile de definire a unei strategii de masurare care sa acomodeze toate tipurile de invatare. Printre subiectele abordate sunt tehnicile de masurare a eficacitatii efortului de invatare si utilizarii invatarii informale, noi instrumente care usureaza aceasta masurare si gasirea indicatorilor cei mai relevanti pentru business-ul in care actionati.

Acceseaza webinar-ul:

Metrics for the Modern Chief Learning Officer: How to Measure Formal and Informal Learning

Data inregistrarii: 8 octombrie 2009

Citeste fragmente din The Training Measurement Book.

Adauga comentariu

Cele mai noi

 După trei ediții desfășurate online, ceremonia de decernare a Premiilor de Excelență în Resurse Umane revine live cu un nou format, HR Club Awards, și noi categorii de concurs, aliniate cu tendințele momentului. Alături de lideri de HR și de business din cele mai importante companii din România, ne vom întâlni pe 30 martie 2023, […]

Detalii

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]

Detalii

Astăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]

Detalii

Discuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter