Millenials@Work – Psihologia generației digitale din România
Din generația tânără se alege eșalonul următor de lideri în business și în comunitate. Cum sunt ei, ce îi motivează, ce valori, ce stil de lucru au si ce mediu organizațional preferă sunt câteva întrebări la care răspunde studiul recent derulat de HART Consulting împreună cu catedra de management a SNSPA.
Chestionarul a fost completat de peste 1000 de persoane din generația Y (cu vârsta până în 29 de ani), 42% bărbați și 58% femei, dar și de peste 3000 de persoane din alte generații (95% din generația X), cu vârste peste 29 de ani.
Iată câteva din ideile despre Millenials care ne-au atras atenția citind raportul HART:
- pot fi plini de idei neobișnuite, inovatoare, out of the box, însă și nepractice;
-
se pot prezenta plini de carismă și entuziasm;
-
găsesc ușor contra-argumente la orice și pot părea greu de convins;
- sunt motivați de vizibilitate, recunoaștere publică, de a primi instant și frecvent feedback pozitiv și gratifiere;
-
au nevoie de un program flexibil și nu le place să stea peste program;
-
pot găsi ușor satisfacție în misuni ce implică interacțiuni cu oameni noi, din diverse culturi și arii geografice;
-
Au repere diferite în legătură cu ceea ce este corect sau incorect, în legătură cu principiile etice de muncă tradiționale;
-
Nu cred în a rămâne mult timp într-un job sau a ieși la pensie din aceeași companie.
Pentru a-i înțelege mai bine pe Millenials, citiți tot raportul studiului: Millenials@Work – Portretul psihologic al generației digitale.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam