Pagina de companie pe LinkedIn – idei pentru un brand de angajator puternic
În efortul de a dezvolta un brand de angajator (sau de talente) care să te ajute să rezolvi mai repede și mai bine proiectele de recrutare pe care le derulezi pentru organizația în sau pentru care lucrezi, cât de multă atenție ai acordat paginii de companie pe LinkedIn?
Cu toții suntem preocupați să ne punem la punct un profil pe LinkedIn cât mai atractiv, fie că ne aflăm în căutarea unui job, vrem să fim la curent cu ce se întâmplă în piață sau avem nevoie de o rețea puternică de contacte pentru a ne atinge obiectivele profesionale, dar foarte puțini sunt conștienți de importanța și impactul paginilor de companie pe LinkedIn atunci când vine vorba de un brand organizațional puternic.
Paginile de companie oferă o ocazie unică de a ține legătura cu toți profesioniștii interesanți din piață, ele sunt un spațiu virtual de comunicare și împărtășire de informații cheie despre organizație, de la datele de bază până la informații despre prezența în media, de inițiative, idei și experiențe care definesc organizația în detaliu. În plus, paginile de companie oferă posibilitatea de postare de anunțuri de joburi și de atragere, astfel, de profesioniști activ interesați într-o schimbare.
Dacă nu aveți încă o pagină de companie, puteți începe să o construiți de aici. După ce completați rubricile de bază, nu uitați să vă atrageți „followers” și să parcurgeți și ghidurile pe care LinkedIn le pune la dispoziție despre managementul inspirat al acestui mediu de comunicare.
Nu în ultimul rând, pentru doze mari de inspirație și idei de pus în aplicare, vă recomandăm prezentarea de mai jos care analizează cele mai bune pagini de companie de pe LinkedIn în 2014:
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam