Secțiune susținută de

Recrutarea si Linkedin-ul

Portal HR \ Actual \ Recrutarea si Linkedin-ul

Utilizarea retelelor sociale in recrutare a ajuns si la noi una dintre metodele viabile de identificare de profile cel putin interesante… si de multe ori foarte apropiate de idealul pe care il cautam pentru un post vacant.

Nu este un moft si chiar daca vorbim despre o moda in utilizarea retelelor sociale si in recrutare, nu inseamna ca subiectul (sau instrumentul) este unul superficial. Deja altii, cu mai multa experienta, vorbesc despre asta ca despre o stiinta in sine, guvernata de un set de reguli nu numai de bun-simt ci si de eficienta.

Stiti ce anunturi de joburi se preteaza mai bine publicarii pe (sau poate ar fi mai potrivit sa spunem in) reteaua Linkedin?

Stiti ce si cum sa faceti ca sa va asigurati ca anuntul pe care l-ati postat este vazut de cine trebuie?

Stiti cat de mult depind rezultatele unui anunt in Linkedin de calitatea retelei pe care ati construit-o in timp?

Stiti cum sa faceti ca sa aveti o retea de calitate?

Aveti idee care sunt cele mai bune modalitati de utilizare a optiunii de In-Mail?

Stiti cum sa maximizati avantajele pe care vi le ofera Linkedin pentru identificarea eficienta a candidatilor pasivi?

Aflati care au fost concluziile unei conferinte in care Lou Adler a vorbit despre utilizarea Linkedin-ului in recrutare. Sau faceti click aici ca sa accesati inregistrarea evenimentului.

Daca abordarea vi se pare interesanta, cititi mai multe despre Lou Adler si recrutarea bazata pe profile de performanta.

Rasfoiti una dintre cartile celebre ale lui Lou Adler, Hire with Your Head, Using Performance-Based Hiring to Build Great Teams (2007).

Data articol: septembrie 30, 2010

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam