Simpla publicare/ postare a unui anunt de recrutare pe un site de joburi nu garanteaza in niciun fel aplicanti de calitate si cu atat mai putin succesul procesului de recrutare. Desi avantajul aparent al anuntului pe site-ul de joburi este cel al costurilor minime, evolutia pietei muncii din ultimii ani a scos la iveala cateva dezavantaje majore care trebuie avute in vedere la inceputul unui proces de recrutare care se bazeaza pe aceasta metoda, si anume: aplicatii multe si/ sau irelevante, calitate foarte slaba a candidatilor, calitate foarte slaba a serviciilor oferite de site-uri.
Atunci cand va ganditi sa postati un anunt de recrutare pe internet aveti in vedere cateva aspecte cheie pentru a maximiza raportul calitate/ pret:
2. Pretul
4. Adaptarea la nevoile utilizatorilor (candidati)
5. Adaptarea la nevoile utilizatorilor (companii)
Ca orice alta metoda de recrutare, utilizarea anuntului pe internet trebuie sa aiba insa in vedere inainte de orice altceva natura jobului pentru care se face recrutarea. Este foarte putin probabil ca un anunt pe un site de joburi sa dea rezultate atunci cand se recruteaza un profesionist pentru o pozitie de management. Un site de recrutare care promite servicii de head-hunting si posteaza anunturi de joburi pentru identificarea candidatilor este foarte departe de intelegerea conceptului de “vanatoare de capete”. Astfel, orice investitie de resurse financiare in servicii de acest gen este de la bun inceput sortita pierderilor.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii