Ție ce grupuri îți recomandă LinkedIn?
Vorbeam mai demult despre unul din avantajele prezenței pe LinkedIn și anume: posibilitatea de a te înscrie în diverse grupuri de dialog pentru zonele profesionale de interes, grupuri și discuții care în principiu te ajută să fii la curent cu noutățile din piață/industrie etc. și, foarte important, te invită să participi la discuții și să îți construiești (în timp) un brand profesional de calitate.
Printre multe alte avantaje ale prezenței pe LinkedIn, cel despre care vrem să vorbim azi este mesajul pe care, o dată ce te-ai înscris în anumite grupuri de pe LinkedIn, il primești în funcție de profilul tău de interese. Mai precis, este vorba de e-mailul în care LinkedIn îți sugerează grupuri de dialog profesional în care s-ar putea să vrei să te înscrii.
Criteriille după care sistemul selectează aceste grupuri sunt cel puțin două: are în vedere grupurile anterioare în care te-ai înscris, dar și cele în care s-au înscris persoane din rețeaua ta de contacte (încă un motiv, credem noi, pentru care ai nevoie de verigile slabe).
Acest gen de mesaj și sugestiile pe care le include ni se par utile din cel puțin trei motive:
1. Îți „vorbește” despre importanța prezenței în grupuri variate de interes profesional.
2. Îți oferă o informație la care ai putea să ajungi doar petrecând foarte mult timp în rețea.
3. Te provoacă (implicit) să evaluezi în ce măsură grupurile la care ai aderat până la momentul respectiv îți aduc informațiile/avantajele pe care le dorești.
Vouă în ce grupuri vă recomandă LinkedIn să vă înscrieți?
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam