Una din marile provocări ale finalizării profilului de pe LinkedIn este completarea secțiunilor denumite „headline” și „summary”. Teoria spune (și practica o confirmă :-)) că de aceste informații depinde într-o măsură covârșitoare gradul de vizibilitate al profilului tău și, implicit, șansele de a fi contactat de potențiali angajatori.
Deși am mai vorbit despre summary și headline pe PortalHR, suntem mereu în căutare de idei noi pe această temă și de exemple de modalități inspirate de completare a acestei rubrici, mai ales pentru că, este știut lucru, atunci când vine vorba de LinkedIn, este esențial să ne actualizăm în permanență profilul pentru a beneficia la maxim de avantajele prezenței în această rețea socială.
Articolul de pe The Muse de la care am pornit azi ne-a clarificat încă o dată importanța completării personalizate a acestor informații, motiv pentru care vi-l recomandăm și vouă.
Iată care sunt ideile pe care le menționează:
1. Asigură-te că rezumatul de pe LinkedIn îți redă cât mai corect personalitatea.
Cu alte cuvinte, renunță la exprimări standard, lipsite de sens și adesea de conținut, vorbește nu doar despre ce faci ci mai ales despre ceea ce ești și ceea ce te face să fii în acest fel (what makes you tick :-)). Nu uita că informațiile din acest rezumat sunt printre primele pe care le va vedea un potențial angajator despre tine. Dacă are la dispoziție doar căteva secunde, ce ai vrea să îi comunici mai repede?
2. Începe cu o propoziție care va atrage atenția (evident, într-un mod pozitiv).
E asemănător cu cărțile. Gândește-te de câte ori ai abandonat o carte doar pentru că începutul nu „te-a prins”. Caută exprimarea care îl va face pe cel care citește să își dorească să descopere ce este mai departe.
3. Asigură-te că experiența ta, oricât de diversă și heterogenă ar fi, este argumentată în context.
Mai ales dacă ai schimbat multe joburi diferite, din domenii care aparent nu au nicio legătură, rezumatul este locul potrivit pentru a-ți argumenta inspirat și concis alegerile.
Descoperă exemple de rezumate pentru fiecare din aceste „lecții” citind tot articolul 3 Brilliant LinkedIn Summaries That Will Inspire You to Update Yours Right Now și actualizează-ți chiar azi secțiunea summary din LinkedIn.
Mult succes!
BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
DetaliiSoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]
DetaliiMullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]
DetaliiDora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]
Detalii