Utilizarea retelelor sociale in recrutare a ajuns si la noi una dintre metodele viabile de identificare de profile cel putin interesante… si de multe ori foarte apropiate de idealul pe care il cautam pentru un post vacant. Nu este un moft si chiar daca vorbim despre o moda in utilizarea retelelor sociale si in recrutare, […]
DetaliiLa noi mai putin, la ei mai mult… se vorbeste in ultima vreme despre relevanta retelelor sociale in recrutare. Pot ele sa inlocuiasca metodele traditionale de atragere de candidati? Renuntam la anunturile clasice si la recomandari ca sa ne facem mai mult timp sa stam in retelele sociale si sa interactionam in mod constructiv pentru […]
DetaliiCompaniile fac asta de zeci de ani. Calculeaza si recalculeaza bugete, discutiile de performanta se finalizeaza cu aceleasi subiecte, motivatia functioneaza pe modelul: “daca faci asta… primesti asta…”. Stiinta a demonstrat insa un fapt foarte simplu. Cu metoda morcovului si a batului vom motiva doar magari care executa sarcini repetitive, periodice, de rutina. Viziunea, strategia, […]
DetaliiScoateti o foaie de hartie si scrieti 3 intrebari pe care le-ati folosi pentru a sonda competenta de leadership in timpul unui interviu. Simplu nu? Nu neaparat. Tehnica poate sa para usoara atunci cand citesti despre ea sau o foloseste altcineva. Dar ce facem cu practica?
DetaliiAr fi mult mai simplu daca am putea sa il invatam la scoala, asa cum invatam alfabetul sau tabla inmultirii. Sau macar daca am putea sa il dezvoltam in organizatie prin programe de training, coaching sau mentoring. Si daca nici asa, macar daca am putea sa folosim o metoda simpla ca sa il identificam si […]
DetaliiE relativ usor cand esti o bautura, o crema, un detergent. Au altii grija de brandul tau. Echipe intregi de specialisti il (de)construiesc, il (re)inventeaza, il aseaza in piata si pe raft, il conving pe consumator sa te cumpere/ savureze/ utilizeze… si sa te cumpere din nou, sa te foloseasca din nou, sa te caute […]
Detalii