E probabil evident pentru toată lumea că LinkedIn reprezintă mai mult decât o platformă de networking pentru zona de business, funcționând adesea ca o bază de date pentru angajatori, atât pentru procese de recrutare active, cât și pentru comunicarea cu candidați pasivi cu profile interesante.
Acestea fiind spuse, pentru un candidat, prioritatea pe LinkedIn ar trebui să fie aceea de a-și pune la puct (și actualiza periodic) un profil care să atragă atenția potențialilor angajatori. Acesta este motivul pentru care vă recomandăm azi un infografic care include 23 de modalități prin care un profesionist se poate asigura că profilul de pe LinkedIn este mai atractiv pentru angajatori.
Iată câteva din sugestiile interesante care ne-au atras atenția:
Pentru și mai multe sugestii, consultați infograficul:
Sursa infografic aici.
După trei ediții desfășurate online, ceremonia de decernare a Premiilor de Excelență în Resurse Umane revine live cu un nou format, HR Club Awards, și noi categorii de concurs, aliniate cu tendințele momentului. Alături de lideri de HR și de business din cele mai importante companii din România, ne vom întâlni pe 30 martie 2023, […]
DetaliiPepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
Detalii