Strategii pentru fidelizarea generației Y
Deja sunt o prezență obișnuită în peisajul corporatist. Cei din generația Y aduc în peisajul muncii valori și priorități care obligă organizațiile să își regândească strategiile de recrutare, motivare și retenție.
Una din schimbările de paradigmă pe care le impun este nevoia de a găsi un sens în ceea ce fac. Concret, aceasta se poate traduce în așteptări legate de echilibrul viață profesională/viață personală, în nevoia de flexibilitate (rezultatul final pare să conteze mai mult decât procesul în sine), în tendința de a pune totul sub semnul întrebării etc.
Având în vedere acest set nou de valori, este firesc ca și pârghiile motivaționale și programele de fidelizare să fie diferite. Aceste aspecte vor fi abordate în webcastul HCI de pe 22 august 2013 pe care vi-l recomandăm. Participați pentru a afla mai multe informații despre principalele componente ale programelor de recunoaștere și răsplătire, despre aspectele specifice care susțin motivația generației Y și modul în care acestea diferă de cele utilizate pentru celelalte generații, dar și despre măsurile concrete pe care le puteți lua în organizație chiar începând de mâine pentru a fideliza corect și eficient angajații.
Aflați mai multe detalii și înscrieți-vă la webcastul Retaining Millenials: How to Tailor Your Recognition Program de pe 22 august 2013.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam