Și, mai ales cum să îl folosești ca să îți promovezi brandul personal? Evident, primul pas ar fi să îți faci un profil pe LinkedIn, dar probabil că ai trecut deja de etapa asta. Atenție însă! Simpla prezență în această rețea socială nu te face mai atractiv pentru universul de business și nu îți crește șansele de a descoperi cele mai bune oportunități pentru dezvoltarea carierei tale.
Existența unui profil e doar vârful iceberg-ului și, cum nimic nu se obține fără efort, nici completarea ca atare a câmpurilor necesare nu este suficientă. Ca să îți fie mai ușor, îți recomandăm azi un Infographic de Lewis Howes (un adevărat guru LinkedIn).
Pe scurt, iată ce ar mai trebui să faci:
1. Asigura-te că ai un profil complet în proporție de 100%.
2. Conectează-te, conectează-te, conectează-te… nu doar cu cei cunoscuți/apropiați. De fapt, cele mai valoroase contacte din rețeaua ta nu sunt și cele mai apropiate.
3. Asigură-te că URL-ul asociat profilului tău reflectă acest lucru. Personalizează-l.
4. „Condimentează-ți” profilul. Atenție la titulatură și la rezumat!
5. Scrie recomandări pentru alții. În felul acesta te asiguri că și alții te vor recomanda pe tine.
6. Înscrie-te în grupuri relevante pentru zona ta profesională de interes.
7. Crează un profil pentru compania la care lucrezi.
8. Optimizează-ți profilul pentru căutări folosind cuvinte cheie.
9. Folosește aplicațiile care te ajută să îți transmiți mai bine mesajul.
Poți vedea aici tot infograficul. Ce modificări o să faci azi în profilul tău de pe LinkedIn?
Atragerea și păstrarea talentelor sunt preocupări majore pentru angajatorii din întreaga lume, însă mai mult de o treime (35%) dintre angajați sunt susceptibili să renunțe la locul de muncă în următoarele 12 luni, Generația Z (38%) și milenialii (37%) fiind cei mai predispuși să plece, potrivit studiului EY 2023 Work Reimagined Survey. Sondajul constată o […]
DetaliiGerke Witteveen este noul CEO al NN Pensii SAFPAP S.A., începând din 9 octombrie 2023. Gerke o înlocuiește pe Andreea Pipernea, care a condus NN Pensii SAFPAP S.A. în ultimii șase ani, și care va urma noi oportunități profesionale și antreprenoriale în afara NN. Gerke are o experiență de aproape 20 de ani în domeniul […]
DetaliiWellbeing.ro, unul dintre ei mai importanți furnizori de servicii de wellbeing din România, lansează parteneriatul cu Wellnessentially, o platformă digitală de wellness de ultimă generație care ajută angajatorii să reducă stresul angajaților și să își întărească cultura organizațională prin intermediul experienței gamificate, crescând astfel creativitatea, productivitatea și bună starea generală a acestora. Platforma Wellnessentially este […]
DetaliiAlina Botica este fotografă, cu specializare în fotografia de beauty, portret și cea de boudoir, reușind să facă femeile să se simtă bine în pielea lor ca să-și poată exprima feminitatea și printr-un shooting foto profesionist. N-a fost mereu simplu și nu și-a găsit nișa de specializare dintr-o dată, ci a trecut prin mai multe […]
Detalii