Hot Now

Petrecerea pe LinkedIn care îți aduce 100 de candidați într-o oră

25 07 2017, Portal HR , Comenteaza, 1.657 afisari

Oricât de mult ne-am obișnuit cu expresii de genul brand de angajator și recrutare socială, universul hiperconectat în care trăim și muncim își rezervă mereu dreptul să ne mai surprindă cu ceva nou, cum ar fi (de ce nu?) ideea unei petreceri pe LinkedIn în scopul găsirii celor mai potriviți candidați pentru pozițiile vacante ale unei organizații.

Ideea este explicată în detaliu de Yakov Rozen, CEO la HRD, într-un articol de pe ERE pe care vi-l recomandăm și vouă astăzi.

Mai precis, obiectivul unei petreceri pe LinkedIn este acela de a folosi contactele (evident,de pe LinkedIn) ale angajaților unei organizații pentru a ajunge la candidații pasivi care nu sunt neapărat în căutarea unui job. Practic, o petrecere pe LinkedIn integrează programul de referințe interne cu resursele de networking profesionale ale angajaților în efortul de a identifica profesioniști interesanți pentru companie.

Vestea bună este că funcționează. Ce trebuie să faceți este să strângeți într-o sală de ședințe atât manageri, cât și angajați. Toată lumea vine la „petrecere” cu laptopurile și, după ce prezentați pozițiile vacante pentru care urmează să recrutați, toți cei prezenți își accesează conturile de LinkedIn în căutare de candidați potriviți.

Dacă nu sunteți convinși că merită să faceți asta, autorul articolului prezintă și cele mai importante 5 motive pentru care o petrecere pe LinkedIn trebuie să facă parte dintr-o strategie de recrutare competitivă:

  1. Angajații și managerii organizației au cea mai bună rețea de contacte atunci când vine vorba de identificarea profesioniștilor relevanți pentru organizație.
  2. S-a demonstrat de mult timp că referințele interne sunt cea mai bună sursă de candidați relevanți.
  3. Angajații implicați în procesele de recrutare devin „ambasadori” pentru organizație, promovând astfel brandul de angajator și asigurând o imagine consistentă a companiei în piață.
  4. Candidații pasivi preferă să fie contactați direct de cineva din organizația care recrutează, de preferat un manager.
  5. Crește nivelul de „engagement„. Se duce vorba în piață despre rolul real pe care managerii îl au în procesele de recrutare.

Acum, după ce sperăm că v-ați convins că trebuie să faceți o petrecere pe LinkedIn, vă propunem să vă asigurați că profitați din plin de ea folosind strategiile explicate pe larg în articolul  How to Throw a LinkedIn Party and Reach 100 Candidates in an Hour.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Toamna aceasta revine cu vești bune pentru toate persoanele care se află în căutarea unui loc de muncă. Cel mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP Național, revine în format exclusiv online și reunește companii de renume care pun la dispoziție candidaților cele mai noi joburi în industrii precum: IT&C, Servicii&BPO, Inginerie, […]

Detalii

Jumătate dintre angajații care își desfășoară în mod obișnuit activitatea în clădiri de birouri au continuat să lucreze preponderent de acasă și după ridicarea stării de urgență, în ciuda faptului că, pe perioada verii, majoritatea companiilor au început să își readucă parțial sau prin rotație personalul în spațiile de birouri, așa cum reiese dintr-un studiu […]

Detalii

Impozitele generate de transferul unei afaceri de familie tind să fie mai mari și cu cerințe complexe pentru aplicarea scutirilor fiscale în economiile dezvoltate; totuși sarcina fiscală poate fi semnificativă și în țările cu economii emergente. Dintre cele 54 de țări și teritorii incluse în studiu,15 state percep un impozit pe moștenire sau pe avere, […]

Detalii

Vrei să-ți dezvolți competențele de business și să-ți reinventezi cariera? MBA-ul îți oferă un nou început. Participă, împreună cu alți profesioniști din domeniul afacerilor, la acest eveniment virtual pentru alegerea unui MBA. Reprezentanții școlilor de afaceri din toată lumea sunt nerăbdători să discute cu tine online, pe 25 noiembrie 2020. Descoperă-i pe cei mai buni […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter