Secțiune susținută de

Petrecerea pe LinkedIn care îți aduce 100 de candidați într-o oră

Portal HR \ HR Pedia \ Petrecerea pe LinkedIn care îți aduce 100 de candidați într-o oră

Oricât de mult ne-am obișnuit cu expresii de genul brand de angajator și recrutare socială, universul hiperconectat în care trăim și muncim își rezervă mereu dreptul să ne mai surprindă cu ceva nou, cum ar fi (de ce nu?) ideea unei petreceri pe LinkedIn în scopul găsirii celor mai potriviți candidați pentru pozițiile vacante ale unei organizații.

Ideea este explicată în detaliu de Yakov Rozen, CEO la HRD, într-un articol de pe ERE pe care vi-l recomandăm și vouă astăzi.

Mai precis, obiectivul unei petreceri pe LinkedIn este acela de a folosi contactele (evident,de pe LinkedIn) ale angajaților unei organizații pentru a ajunge la candidații pasivi care nu sunt neapărat în căutarea unui job. Practic, o petrecere pe LinkedIn integrează programul de referințe interne cu resursele de networking profesionale ale angajaților în efortul de a identifica profesioniști interesanți pentru companie.

Vestea bună este că funcționează. Ce trebuie să faceți este să strângeți într-o sală de ședințe atât manageri, cât și angajați. Toată lumea vine la „petrecere” cu laptopurile și, după ce prezentați pozițiile vacante pentru care urmează să recrutați, toți cei prezenți își accesează conturile de LinkedIn în căutare de candidați potriviți.

Dacă nu sunteți convinși că merită să faceți asta, autorul articolului prezintă și cele mai importante 5 motive pentru care o petrecere pe LinkedIn trebuie să facă parte dintr-o strategie de recrutare competitivă:

  1. Angajații și managerii organizației au cea mai bună rețea de contacte atunci când vine vorba de identificarea profesioniștilor relevanți pentru organizație.
  2. S-a demonstrat de mult timp că referințele interne sunt cea mai bună sursă de candidați relevanți.
  3. Angajații implicați în procesele de recrutare devin „ambasadori” pentru organizație, promovând astfel brandul de angajator și asigurând o imagine consistentă a companiei în piață.
  4. Candidații pasivi preferă să fie contactați direct de cineva din organizația care recrutează, de preferat un manager.
  5. Crește nivelul de „engagement„. Se duce vorba în piață despre rolul real pe care managerii îl au în procesele de recrutare.

Acum, după ce sperăm că v-ați convins că trebuie să faceți o petrecere pe LinkedIn, vă propunem să vă asigurați că profitați din plin de ea folosind strategiile explicate pe larg în articolul  How to Throw a LinkedIn Party and Reach 100 Candidates in an Hour.

Data articol: iulie 25, 2017

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam