Hot Now
Actual

Nu eram angajata de multa vreme in companie. Traiam inca “luna de miere” a acomodarii cu noua mea pozitie, cu oamenii, procedurile, cultura. Evident, acomodarea se producea si in sens invers. Sunt sigura ca stiti despre ce vorbesc!

Detalii

Pentru departamentul de resurse umane din companiile care îşi doresc o prezenţă activă în social media, o soluţie la îndemână pentru familiarizarea cu acest domeniu este trainingul intern livrat de un consultant de specialitate.

Detalii

Nu e cazul sa te amagesti cu ideea ca social media este un instrument a carui utilizare este esentiala doar pentru cei de la departamentul de marketing sau comunicare. Daca lucrezi in HR si nu ai inceput inca sa folosesti social media pentru construirea si comunicarea brandului de angajator, relationarea cu candidatii si construirea unor […]

Detalii

Cine nu si-ar dori sa stie ce gandeste managerul de HR sau care sunt prioritatile directorului financiar? Ca sa nu mai vorbim de cat de important ar fi pentru toti cei implicati in livrarea rezultatelor dorite o intelegere cat mai exacta a ceea ce isi doreste Chief Executive Officer-ul.

Detalii

Mi-am dorit de mica sa ajung “mare”, sa fiu “sefa”. Probabil credeam ca oamenii in pozitia de “sef” erau mult mai fericiti si mai impliniti decat restul lumii. Normal, eram usor naiva. Si poate mai pastrez inca putin din naivitatea copilariei, pentru ca-mi place mult ceea ce fac, din pozitia pe care o am acum.

Detalii

De fapt, de ce avem nevoie de sedinte? Ca sa ne informam, ca sa rezolvam probleme, ca sa… Dar daca e sa fim sinceri, informatiile pe care le primim in timpul unei sedinte ar putea fi transmise (si receptate) mult mai usor  prin alte medii, problemele se rezolva foarte rar in timpul sedintelor si in […]

Detalii

Atunci cand ne dorim o comunicare eficienta cu interlocutorul direct, este firesc sa incercam sa intelegem si ceea ce deja ne-am obisnuit sa numim prin sintagma „limbajul corpului”.

Detalii

Din postura de recrutori interni, este foarte posibil ca ideile pe care le vehiculeaza articolul pe care vi-l recomandam azi sa va contrarieze.

Detalii

Promovarea joburilor in mediile sociale a depăşit de mult timp stadiul de excepţie, e deja normal să întâlneşti oferte de muncă în feed-ul cu update-uri de pe Facebook sau Twitter. Dacă beneficiile sunt uşor de identificat şi exploatat, minusurile solicită un grad mai mare de atenţie. Acestea vizează în special două dimensiuni ale mesajului: durata […]

Detalii

Ne plac povestile despre angajatori care folosesc inspirat platformele sociale si nu le considera doar o moda sau (si mai rau) un moft. Ne plac pentru ca sunt un semn ca schimbarea se intampla si ca ne poate face bine. Si cu cat se aduna mai multe semne bune, cu atat (credem noi) sunt sanse […]

Detalii

Dezbaterile privind confidenţialitatea şi respectul faţă de intimitatea conţinutului postat în mediile virtuale, personale, oscilează între libertatea de exprimare, etică şi protejarea imaginii altora. Când vine vorba de relaţia angajat-angajator, lucrurile se îndreaptă într-o direcţie mult mai specifică şi mai problematică.

Detalii

Desi mai putin raspandit in literatura si practica de business, conceptul de „sanatate organizationala” promite sa intre in centrul atentiei pe masura ca companiile isi pun din ce in ce mai mult problema ce pot face (in afara de sisteme si strategii traditionale deja puse la punct) pentru a-si asigura nu doar existenta, ci mai […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter