Măsurarea rezultatelor unei strategii corporatiste de social media întâmpină o serie de dificultăţi, atât la nivelul instrumentelor de măsurat, la cel al stabilirii obiectului de măsurat cât şi la capitolul […]
Nu eram angajata de multa vreme in companie. Traiam inca “luna de miere” a acomodarii cu noua mea pozitie, cu oamenii, procedurile, cultura. Evident, acomodarea se producea si in sens […]
Nu e cazul sa te amagesti cu ideea ca social media este un instrument a carui utilizare este esentiala doar pentru cei de la departamentul de marketing sau comunicare. Daca […]
Cine nu si-ar dori sa stie ce gandeste managerul de HR sau care sunt prioritatile directorului financiar? Ca sa nu mai vorbim de cat de important ar fi pentru toti […]
Mi-am dorit de mica sa ajung “mare”, sa fiu “sefa”. Probabil credeam ca oamenii in pozitia de “sef” erau mult mai fericiti si mai impliniti decat restul lumii. Normal, eram […]
De fapt, de ce avem nevoie de sedinte? Ca sa ne informam, ca sa rezolvam probleme, ca sa… Dar daca e sa fim sinceri, informatiile pe care le primim in […]
Atunci cand ne dorim o comunicare eficienta cu interlocutorul direct, este firesc sa incercam sa intelegem si ceea ce deja ne-am obisnuit sa numim prin sintagma „limbajul corpului”.
Din postura de recrutori interni, este foarte posibil ca ideile pe care le vehiculeaza articolul pe care vi-l recomandam azi sa va contrarieze.
Promovarea joburilor in mediile sociale a depăşit de mult timp stadiul de excepţie, e deja normal să întâlneşti oferte de muncă în feed-ul cu update-uri de pe Facebook sau Twitter. […]
Ne plac povestile despre angajatori care folosesc inspirat platformele sociale si nu le considera doar o moda sau (si mai rau) un moft. Ne plac pentru ca sunt un semn […]
Dezbaterile privind confidenţialitatea şi respectul faţă de intimitatea conţinutului postat în mediile virtuale, personale, oscilează între libertatea de exprimare, etică şi protejarea imaginii altora. Când vine vorba de relaţia angajat-angajator, […]