Ati auzit pana acum de optiunea „aplica prin LinkedIn”? Este vorba de o facilitate noua pusa la dispozitie companiilor care posteaza anunturi de joburi in retea si cu ajutorul careia […]
Domeniul resurselor umane se diversifică tot mai mult graţie revendicărilor pe care le face în mediile sociale virtuale. Recrutare pe sau prin social media şi „brand de angajator” sunt doar […]
In principiu o sa vorbim tot despre branding de angajator. Mai in profunzime, revenim la realitatea faptului ca avand in vedere evolutia si impactul mediilor de socializare online, a face […]
“Cum a fost ziua ta azi?”. Mai mult sau mai puțin în aceste cuvinte, aceasta este prima întrebare pe care o auzi când ajungi acasă după o zi de lucru. […]
Măsurarea rezultatelor unei strategii corporatiste de social media întâmpină o serie de dificultăţi, atât la nivelul instrumentelor de măsurat, la cel al stabilirii obiectului de măsurat cât şi la capitolul […]
Nu eram angajata de multa vreme in companie. Traiam inca “luna de miere” a acomodarii cu noua mea pozitie, cu oamenii, procedurile, cultura. Evident, acomodarea se producea si in sens […]
Nu e cazul sa te amagesti cu ideea ca social media este un instrument a carui utilizare este esentiala doar pentru cei de la departamentul de marketing sau comunicare. Daca […]
Cine nu si-ar dori sa stie ce gandeste managerul de HR sau care sunt prioritatile directorului financiar? Ca sa nu mai vorbim de cat de important ar fi pentru toti […]
Mi-am dorit de mica sa ajung “mare”, sa fiu “sefa”. Probabil credeam ca oamenii in pozitia de “sef” erau mult mai fericiti si mai impliniti decat restul lumii. Normal, eram […]
De fapt, de ce avem nevoie de sedinte? Ca sa ne informam, ca sa rezolvam probleme, ca sa… Dar daca e sa fim sinceri, informatiile pe care le primim in […]
Atunci cand ne dorim o comunicare eficienta cu interlocutorul direct, este firesc sa incercam sa intelegem si ceea ce deja ne-am obisnuit sa numim prin sintagma „limbajul corpului”.