Un studiu realizat de Path, divizia de date din cadrul Lowe Group, arată că Bookster, platforma care facilitează accesul la mii de cărți și resurse educaționale pentru companii și angajați, […]
Un nou studiu realizat de OPEN MINDS – Asociația pentru Diversitate și Incluziune – arată că incluziunea nu mai este un subiect de imagine, ci un răspuns strategic la criza […]
Luna septembrie marchează pentru multe organizații începutul unui nou ciclu profesional. După săptămâni în care angajații și-au luat concediu, s-au reconectat cu familia și au schimbat ritmul zilnic, revenirea din […]
Finalul vacanței de vară a adus o efervescență pe piața muncii: în prima săptămână din septembrie, candidații cu vârste între 18 și 24 de ani au generat aproximativ 30.000 de […]
Un nou index salarial realizat de eJobs arată că media netă a salariilor din învățământul privat este de 4.500 de lei. Cele mai multe posturi disponibile sunt pentru educatori, învățători, […]
Un studiu realizat de Colliers arată că tinerii din Generatia Z din România (născuți între 1997 și 2012) nu resping biroul, ci îl văd ca pe un spațiu care trebuie […]
L’Oréal România intră într-o nouă etapă de leadership odată cu numirea Ioannei Christopoulou în rolul de Country General Manager, începând cu 1 septembrie 2025. Ea îi succede Vanyei Panayotova, care […]
Tot mai mulți angajați privesc jobul ca pe mai mult decât o simplă sursă de venit și își doresc ca acesta să răspundă unor standarde personale clare: un echilibru sănătos […]
În ultimii ani, profilul investițional al profesioniștilor din middle și top management s-a diversificat semnificativ. Pentru această categorie, investițiile reprezintă oportunități de creștere financiară, dar și modalități de consolidare a […]
În perioade de incertitudine economică, românii caută siguranță atunci când își aleg domeniul de activitate. Cel mai recent sondaj realizat de eJobs România arată că sistemul medical, sectorul public, industria […]
Pentru ABSL (Asociația Business Service Leaders) și companiile membre, educația rămâne cea mai valoroasă investiție, fiind fundamentul pe care se clădește viitorul mediului de afaceri. Cel mai recent proiect al […]
Employer branding-ul nu mai ține doar de campanii inspirate sau de mesaje atractive. În realitate, acesta se construiește zi de zi, prin interacțiuni, decizii și modul în care cultura organizației […]